نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

جواد زمانی، مدیر عامل شرکت “فولاد صنعت زمانی”:


منتظر محصولات جدید “صنایع فولاد زمانی” در سال 99 باشید.

شرکت فولاد صنعت زمانی با برند صنایع فولاد زمانی فعالیت خود را با هدف ورود به عرصه تولید و شناخت بازار تقاضا و تامین اقلام مورد نیاز صنایع ساختمانی، نفت، گاز و کشاورزی آغاز نموده و طی سال ها تجربه با افزودن مدرن ترین ماشین آلات به خطوط تولید خود و بهره گیری از برجسته ترین متخصصان این صنعت توانسته است محصولاتی با کیفیت مانند توری مش، انواع توری، رابیتس ، مفتول و میلگرد تولید کند و به گسترش روابط تجاری خود در بازار تقاضا بپردازد.

این شرکت با کمک تیم تحقیق و توسعه همواره به دنبال ابداع و نوآوری محصولات جدید است که درهمین جهت دو محصول را در سال 99 به بازار معرفی و عرضه خواهد کرد.

جواد زمانی، مدیر عامل توانمند و خلاق شرکت “فولاد صنعت زمانی” در گفت و گو با کتاب سال نشریه “اقتصاد و نمایشگاه” توضیحات مبسوط تری از فعالیت ها و موفقیت های شرکت متبوعش ارائه داده است.

شرکت فولاد صنعت زمانی به طور دقیق چه محصولاتی تولید می کند؟

این شرکت تولید کننده محصولات مفتولی از مواد اولیه درجه یک و مصنوعات فلزی که مصرف ساختمانی و صنعتی در صنایع عمران، نفت، گاز، پتروشیمی و نظامی دارد، است. محصولاتی از قبیل شبکه های پیش جوش مش از سایز مفتول 4 میلیمتر تا میلگرد 14 در چشمه های مختلف،  قابل استفاده در تونل ها، کف سقف ها و کارخانه ها، کف جاده ها و باندهای پرواز فرودگاه ها و قابل تولید به صورت سفارشی، تولید انواع رابیتس های گالوانیزه در ستون ها و اوزان مختلف و رابیتس های سفارشی جهت  سقف های با بلوک یونولیت، جهت پیشگیری از ترک سقف پس از گچ کاری، تولید انواع توری های حصاری و فنس و توری مرغی و توری های گابیون در چشمه ها و سایزهای مختلف، جهت بستر رودخانه ها و سدها و جاده سازی ها و . . .

تولید انواع سیم خاردار به صورت تبری و سوزنی و در دو مدل خطی و حلقوی، تولید محصول جدید بنام روفیکس که قابلیت استفاده بی شماری در کلیه پروژه های عمرانی از نظر پایین آوردن مصرف بتن و هزینه های اجرا و وزن تمام شده در ساختار سازه دارد.

جایگاه شرکت جنابعالی در بازار ایران کجاست؟

این شرکت در میان مصرف کنندگان و عمومأ شرکت های معتبر ساختمانی و مراکز نظامی یک شرکت پیشگام و نوآور و مورد اعتماد شناخته شده است. این اعتبار به لطف خدا عمدتا به واسطه کیفیت تولیدات و ثبات قیمتی محصولاتمان به رغم عدم ثبات قیمت در بازار و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان گرامی به دست آمده است.

در زمینه مشتری مداری چه اقداماتی انجام داده اید؟

موفقیت این شرکت مرهون رضایت 100 درصدی مشتریان ما  از کیفیت، قیمت ، راهنمایی ها و مشاوره خرید توسط تیم مشاوران شرکت جهت مشتریان شرکت می باشد.

چه برنامه هایی برای گسترش تولید در سال 99 دارید؟

در سال 99 دو محصول جدید روانه بازار خواهیم کرد. چندین محصول دیگر هم در بخش تحقیق و توسعه، خواهیم داشت. یکی از محصولات جدید سال 99 ، “فنس تبری” می باشد که به صورت  خاص و غیر مشابه و مورد نیاز مشتریان به بازار عرضه خواهد شد. محصول بعدی که می توان از آن به عنوان انقلابی در صنعت ساختمان نام برد روفیکس است که “روفیکس نسل دوم” یا همان “روفوال” است که کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد.

با چه موانع و مشکلاتی در صنعت خود رو به رو هستید؟

بی ثباتی قیمت مواد اولیه، حمایت کم مسوولان از تولیدکنندگان، تصمیمات غیرکارشناسی و نداشتن افق روشن از جمله مشکلات فراروی صنعت فولاد کشور است. در واقع باید گفت در صورتی که موانع تأمین نیاز مواد اولیه برطرف شود، افزایش ظرفیت تولید این شرکت به سادگی امکان پذیر است.

به امید ساختن ایرانی آباد و آرزوی سلامتی و موفقیت های روز افزون برای تمام صنعتگران و مسئولان خدوم کشور عزیزم ایران.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن