نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برنامه افتتاحیه نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین 1403

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده،آرایشی،بهداشتی،سلولزی و ماشین آلات وابسته به عنوان بزرگترین رویداد تجاری و تخصصی حوزه مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و سلولزی ایران، از تاریخ ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، مقامات کشور، مدیران ارشد وزارت صمت، تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی و فعالان اقتصادی این حوزه حضور خواهند داشت.

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت شوینده و بهداشتی در منطقه، فرصتی مناسب برای معرفی و عرضه محصولات و خدمات این صنعت به بازارهای داخلی و خارجی فراهم می کند.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر ۳۵ هزار مترمربع در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸و ۹ ، ۲۷ ، ۳۱، ۳۵و ۳۸ از 29 فروردین ماه به مدت 4 روز در ساعت 8 صبح تا 15 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.