نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گردهمایی مدیران روابط عمومی نمایشگاه های کشور + گزارش تصویری

اولین همایش ملی مدیران روابط عمومی نمایشگاه های کشور به همت انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با هدف توسعه آموزش و ارتباطات و اطلاع‌رسانی مراکز نمایشگاهی، امروز ۲۳ خرداد ماه، به میزبانی مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار شد.

سیدرضا قندیلی عضو هیأت رئیسه انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه رسانه‌ای نمایار گفت: این همایش با حضور تمامی مدیران مراکز نمایشگاهی کشور در حوزه روابط عمومی برگزار شده است و امیدواریم که بتوانیم با این نشست‌ها به اهداف مورد نظر دست یابیم.
وی افزود: در این مراسم نحوه اطلاع‌رسانی و بارگذاری اطلاعات، اخبار و پوسترهای نمایشگاهی در وبسایت انجمن را آموزش می دهیم. همچنین موضوعات مرتبط با آگاه‌سازی و انتشار اخبار در حوزه رسانه و کارکردهای رسانه‌ها برای مراکز نمایشگاهی مورد بحث قرار می‌گیرد.
قندیلی همچنین به تقدیر از روابط عمومی برخی از مراکز نمایشگاهی که در حوزه ارتباطات همکاری داشته‌اند، اشاره کرد و افزود: نشریه انجمن نمایشگاه ایران که دو شماره از آن منتشر شده است، نیز مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
این همایش برای اولین بار در کشور در مرکز نمایشگاه ایران مال برگزار شده است و برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای برگزاری اینگونه نشست‌ها در استان‌های مختلف کشور در دست اقدام است.
قندیلی تأکید کرد: هدف اصلی ما از این همایش‌ها، آگاهی‌بخشی در حوزه کارکردهای روابط عمومی است که نبض رویدادهای نمایشگاهی کشور هستند. اگر نتوانیم این آگاه‌سازی را با آموزش همراه کنیم، قطعاً از کارکردهای واقعی خود فاصله خواهیم گرفت.
وی افزود: این همایش‌ها به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف همدیگر را ترمیم کنیم و به تقویت رویدادها و اطلاع‌رسانی بهتر کمک کنیم. روابط عمومی‌ها به عنوان نقطه اتصال رسانه‌ها و مراکز اقتصادی نمایشگاهی، پیشانی توسعه رویدادها هستند و مهمترین بخشی که اطلاعات رسمی، دقیق و به موقع را ارائه می‌دهند.
قندیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که این همایش گامی به جلو در حوزه رویدادهای نمایشگاهی باشد و به توسعه صنعت نمایشگاهی کشور کمک کند.