نمایشگاه ها

امپریال

50 سال رعايت کيفيت و مشتري مداري، اعتبار برند امپريال در صنعت مبلمان

عليرضا سلامي مديرعامل مجموعه «امپريال »: 50 سال رعايت کيفيت و مشتري مداري، اعتبار برند امپريال در صنعت مبلمان

مجموعه امپريال با بيش از 50 سال سابقه فعاليت در زمينه مبلمان منزل و اداري، سه نسل مختلف تجربه در بازار صنعت چوب و مبلمان دارد و کالاهاي مختلف از جمله مبلمان، ميز ناهارخوري، بوفه، سرويس خواب، کتابخانه و….  را توليد و به بازار عرضه مي کند. ويژگي منحصر به فرد محصولات اين شرکت، ارائه محصولات با مواد درجه يک و عالي است و حفظ کيفيت و مشتري مداري  در صنعت مبلمان و توسعه اين صنعت شعار و هدف عمده برند تجاري امپريال است.

در حاشيه نمايشگاه صنعت مبلمان، با عليرضا سلامي مديرعامل مجموعه امپريال گفت وگويي انجام داده ايم که مي خوانيد:

لطفا ضمن معرفي خودتان، در مورد فعاليت و سوابق شرکت امپريال براي مخاطبان ما توضيح بفرماييد.

من عليرضا سلامي هستم مديرعامل مجموعه امپريال 50 سال است که در زمينه مبلمان منزل و اداري فعاليت مي کنيم. سابقه فعاليت شرکت به صورت خانوادگي است و  از زمان ورود پدربزرگم که از شهرستان به تهران آمد و شروع به  فعاليت نجاري کرد، کار اين مجموعه شروع شده است. به عبارت ديگر، به صورت ارثي،  اين کار را پيگيري مي کنيم و و از پدربزرگم به پدرم و بعد به من به ارث رسيده است.

فعاليت شرکت بصورت عمده در زمينه محصولات چوبي است و کالاهاي مختلف از جمله مبلمان، ميز ناهارخوري، بوفه، سرويس خواب، کتابخانه و….  توليد و به بازار عرضه مي شود.

 مزايا و ويژگي منحصر به فرد محصولات شرکت شامل چه مواردي است؟ و چه شاخص ها و دستاوردها و استانداردهايي را رعايت مي کنيد؟

ويژگي منحصر به فرد محصولات شرکت ما ارائه محصولات با مواد درجه يک و متريال‌هاي عالي است. حفظ کيفيت از نظر من گام اصلي  در صنعت مبلمان و توسعه اين صنعت است .

 آيا در زمينه صادرات نيز فعاليت داريد؟ در اين زمينه با چه مشکلات و چالش هايي مواجه شده ايد؟

ما در گذشته صادرات نيز داشته ايم اما به دلايل مختلفي مانند تحريم و بالا و پايين شدن دلار و رشد هزينه هاي توليد و مشکلات انتقال پول، موضوع صادرات ادامه پيدا نکرد. اما آمادگي داريم که در آينده نگاه صادراتي داشته باشيم و با رشد صادرات به افزايش توليد کمک کنيم.

 هدف شما از شرکت در نمايشگاه امسال چيست؟ چه محصولاتي را در معرض بازديد عموم قرار داده ايد و ارزيابي شما از نقش نمايشگاه در رشد توليد و وضعيت شرکت چيست؟

در نمايشگاه امسال براي گسترش فعاليت شرکت تلاش بر اين داريم که نمايندگي از شهرهاي مختلف بگيريم و به نقاط مختلف اين مملکت خدمت کنيم، بيشتر هدف ما از شرکت در نمايشگاه ها، معرفي محصولات و  شناخته شدن برند به بازار و فعالان اين صنعت است. اين کار در نمايشگاه هاي قبلي بسيار تأثيرگذار بوده و دراين نمايشگاه نيز با معرفي محصولات خود، به دنبال آن هستيم که در ارتباط بهتر با همکاران، فعالان بازار، متخصصان و مشتريان خود باشيم. ما در سال هاي قبل حدود هفت الي هشت دوره در نمايشگاه شرکت کرده ايم و بيشتر ما را از همين نمايشگاه ها مي‌شناسند.

اين نمايشگاه ها در معرفي برند تجاري امپريال بسيار موثر بوده است و ارتباط گسترده اي با بازار، فعالان صنعت و مشتريان گرفته ايم.

در زمينه مشتري مداري چه برنامه اي داريد؟ چه استانداردها و نکاتي را در اين زمينه رعايت مي کنيد؟

در زمينه مشتري مداري هم سعي ميکنيم بهترين خدمات را به مشتري بدهيم و در زمينه اشتغال زايي هم بايد اضافه کنم که اصل هدف ما اين است که بتوانيم به خانواده هاي ايراني کمک رساني کنيم . رعايت استانداردها، بهبود کيفيت، خدمات پس از فروش از اقداماتي است که در زمينه مشتري مداري رعايت مي شود.

براي توسعه همکاريها، افزايش توليد و اشتغال شرکت چه برنامه اي دارد؟

براي رشد توليد،  يک کارگاه ديگر به مجموعه اضافه کرده ايم و در آن کارگاه حدود بيست الي سي نفر پرسنل مشغول به کار هستند که موجب رشد اشتغال زايي شرکت شده است.

 چه توصيه اي براي جوانان و افرادي که به اين حوزه وارد مي شوند، داريد؟

براي کارآفريناني که تازه به اين صنعت اضافه شدند توصيه ميکنم فقط با کيفيت و قدرت کار را شروع کنند و کار را با کيفيت به دست مردم بدهند.