نمایشگاه ها

هوایار

تولید تجهیزات هوای فشرده و محصولات شرکت هوایار در کلاس جهانی

نیما سجده مدیرعامل گروه صنعتی هوایار: تولید تجهیزات هوای فشرده و محصولات شرکت هوایار در کلاس جهانی

شرکت هوایار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولید کننده‌ها و تأمین کننده‌های تجهیزات هوای فشرده، با بهره گیری از مشاورین داخلی و خارجی، توانمندی های کارکنان خود و آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی، موفق به تولید محصولات درجه یک در کلاس جهانی شده و با استمرار همت و تلاش هئیت مدیره، مدیران، کارمندان و کارگران خود شاهد بهبود کیفی و رضایت مشتریان بوده است. ایجاد فضای مناسب و استفاده از هوای مطلوب و متناسب با فعالیت های مختلف در محیط های خدماتی و کسب وکار، از جمله استفاده از هوای فشرده در مراکز درمانی، پزشکی و بیمارستانی، موجب شده که خدمات شرکت هوایار برای ارائه تجهیزات هوای فشرده، با استقبال مراکز درمانی و بیمارستانی مواجه شود.
در این زمینه نشریه اقتصاد و نمایشگاه با نیما سجده مدیرعامل گروه صنعتی هوایار گفت و گویی انجام داده است که می خوانید:
لطفا سابقه‌ای از فعالیت ها، محصولات تولیدی و برنامه های توسعه ای شرکت هوایار را برای مخاطبان ما شرح دهید؟
شرکت هوایار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولید کننده‌ و تأمین کننده‌ های تجهیزات هوای فشرده مطابق با تکنولوژی روز دنیا در ایران، مطرح است که از تیر ماه 1377 به منظور تولید کمپرسورهای صنعتی و تجهیزات جانبی هوای فشرده فعالیت خود را شروع کـرد و با همت و تلاش هئیت مدیره، مدیران، کارمندان، کارگران خود و بهره‌گیری از مشاورین داخلی و خارجی توانست سطح کیفی محصولات خود را به بالاترین درجه ممکن برساند.
واحد تجهیزات پزشکی شرکت هوایار از سال 1386 کار خود را با فروش هوای مدیکال به مراکز درمانی شروع کرد و بعد از گذشت زمانی اندک موفق به کسب پروانه ساخت پزشکی برای هوای مدیکال و اکسیژن ساز بیمارستانی از اداره کل تجهیزات پزشکی شد. هم اکنون این واحد از 500 رفرنس در مراکز درمانی سراسر کشور برخوردار است.
این شرکت چه دستاوردهایی را کسب کرده و ویژگی های قابل توجه تجهیزات تولیدی شامل چه مواردی است؟
درسال‌های اخیر، این واحد موفق به اخذ نمایندگی از برخی شرکت‌های معتبر دنیا برای محصولات و تجهیزات پزشکی شده است. واحد تجهیزات پزشکی محصولات مختلف این شرکت شامل پمپ وکیوم سانترال بیمارستانی، دستگاه توزیع و مدیریت گازهای طبی، اوتلت و پروب گازهای طبی، رگلاتور و ساکشن‌های این شرکت را به مراکز درمانی وبیمارستان های کشور عرضه می‌کند.ساخت پکیج‌های اکسیژن ساز کانتینری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منظور همیاری و کمک رسانی به مدافعان سفید پوش سلامت و تامین تجهیزات بیمارستان‌ها در دوره بحران کرونا از جمله خدمات شایسته این شرکت است.
از ابتدای شیوع کرونا در کشور تعداد 190 دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و ثابت، با کوشش پرسنل هوایار تولید و در بیمارستان‌های سراسر کشور مستقر شد. تیم خدمات پس از فروش هوایار نیز با تلاش‌های بی‌وقفه بصورت 24 ساعته همواره از مدافعان سلامت پشتیبانی نموده و خدمات لازم برای انجام سرویس‌های مربوطه را در کمترین زمان ممکن ارائه کرده است.
در عرصه صادرات تجهیزات به کشورهای منطقه چه گام هایی برداشته اید؟
این دپارتمان تعداد 16 دستگاه اکسیژن ساز (ژنراتور اکسیژن) و6 دستگاه توزیع گاز طبی را به سوریه صادر کرده است. همچنین صادرات یک عدد مخزن اکسیژن مایع به عراق و برخی تجهیزات گازهای طبی به افغانستان را در کارنامه خود دارد.
در حال حاضر چه تعداد نیروی انسانی با مجموعه هوایار همکاری می کنند؟
هم اکنون هوایار بـا کسب جدیدترین دانش فنی و تخصصی و پیشرفته‌ترین فناوری روز جهان، از نیروی انسانی و حرفه ای برخوردار است و مجموعه‌ای بالغ بر 400 نفر از کارشناسان کارآزموده، در کارخانه‌ای بــه مساحت 30 هزار مترمربـع، در راسـتای اهداف متعالی شرکت فعالیت دارند.
در زمینه مشتری مداری و خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان، چه اقداماتی انجام می دهید؟
ما بـه مسـئولیت‌های خود نسبت بـه مشتریان‌، محیط زیست و جامعه پایبند و متعهد هستیم و با بیش از بیست سال تجربه در طراحی و ساخت تجهیزات هوای فشرده و بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات، گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش، بزرگترین و مطمئن‌ترین شـبکه تأمین، ساخت، فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خارجی و داخلی تجهیزات هوایار را در راستای تعهد به اصل مشتری مداری ایجاد کرده ایم.
چه طرح های توسعه ای را برای بهبود چشم انداز شرکت، در برنامه خود دارید؟
چشم انداز شرکت هوایار با عنوان «برترین شرکت ایرانی پیشتاز در ارائه محصولات و خدمات نوآورانه در عرصه رقابت بین‌المللی” تعریف شده است. بر همین اساس گروه صنعتی هوایار برای تحقق این هدف، برنامه‌ تعالی فرآیندهای شرکت در راستای ارتقای کیفیت و موقعیت رقابتی شرکت، افزایش سهم بازار، گسترش جغرافیای فعالیت شرکت، تولید محصولات در کلاس جهانی، خدمات فروش و پس از فروش ممتاز به مشتریان و توسعه سرمایه انسانی متخصص و متعهد و تقویت تحقیق و توسعه را سرلوحه کار خود قرار داده است.