نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آهن آنلاین یک هایپری فولادی با تنوع 3000 تایی

«آهن‌آنلاین، به عنوان یک هایپر فولادی با 30 هزار تنوع کالایی، تمامی نیازهای مشتریان را پوشش می‌دهد»

شرکت اکسین پولاد نقش جهان با سایتی به نام آهن‌آنلاین، یکی از 100 برند برتر کارآفرین در سال 98،  فعالیت خود را از سال 1386 براساس ایده اطلاع‌رسانی اینترنتی قیمت‌های محصولات فولادی و با توجه به نیاز به شفافیت در بازار آغاز کرد. در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، با بهراد منتظری، مدیرعامل شرکت اکسین پولاد نقش جهان (آهن‌آنلاین)، گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

خودتان را معرفی کرده، سوابق اجرایی و مدیریتی‌تان را شرح دهید؟

من بهراد منتظری، متولد اول فروردین 1359، در نجف‌آباد اصفهان، دارای مدرک کارشناسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه علوم تحقیقات تهران هستم. به عنوان سهام‌دار و عضو هیئت مدیره چند استارتاپ دانش‌بنیان فعالیت دارم که در این استارتاپ‌ها، 500 نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

همچنین مدیرعامل شرکت اکسین پولاد نقش جهان با سایتی به نام آهن‌آنلاین هستم که این برند در جشنواره حاتم به عنوان یکی از صد برند برتر کارآفرین در سال 98 شناخته شده است.

لطفا فعالیت اکسین پولاد نقش جهان را برای مخاطبان ما شرح دهید؟ چه کالا و خدماتی ارائه می‌دهد؟

قبل از تاسیس آهن‌آنلاین، با تحقیقاتی که در بازار انجام دادیم، متوجه شدیم دغدغه اصلی فعالان این حوزه، شفافیت در لیست قیمت‌های کالا است و به همین دلیل در سال 86 تصمیم به تاسیس آهن‌آنلاین با تکیه بر ایده اطلاع‌رسانی اینترنتی قیمت‌های محصولات فولادی و با توجه به نیاز به شفافیت در بازار، گرفتیم. بعد از مدتی متوجه شدیم که در بازار خلا بسیار زیادی وجود دارد؛ پس از سال 94 به صورت حرفه‌ای و گسترده خرید و فروش محصولات فولادی را شروع کردیم.

آهن‌آنلاین یک هایپر فولادی است که تلاش می‌کند تمام نیازهای مشتریان خود را رفع کند. مشتریان آهن‌آنلاین حق انتخاب زیادی برای انتخاب محصول مورد نظر خود از طیف گسترده کالاها (30 هزار تنوع کالایی) دارند. در کنار کالاها، مشتریان آهن‌آنلاین می‌توانند تمام خدمات مربوط به آن کالا را نیز درخواست و دریافت نمایند.

محصولات شرکت شما چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؟ و در عرصه تولید و صادرات تاکنون چه دستاوردهایی داشته‌اید؟

ما در آهن‌آنلاین تلاش کردیم که نیازهای مشتریان را شناسایی و خدمات منحصر به فردی را جهت رفع آن نیازها ارائه کنیم. یکی از مشکلاتی که معمولا در بازار سنتی برای خریداران پیش می‌آید این است که معمولا بارهایی که تحویل می‌گیرند، دقیقا طبق سفارش آن‌ها نیست؛ به عنوان مثال یا از نظر وزنی کمتر از سفارششان بوده یا محصول بی‌کیفیت تحویل گرفته‌اند. به همین دلیل در آهن‌آنلاین واحد کنترل کیفیت یا QC را تشکیل دادیم تا یک تیم قوی تمام سفارشات مشتریان را قبل از ارسال، کنترل و تایید کند. حتی اگر یک کالا نیاز به آزمایشات و تاییدهای فنی نیز داشته باشد، تمام مدارک مرتبط برای مشتریان را اخذ و قبل از نهایی کردن سفارش، ارسال می‌کند. در صورتی که بار ارسال شده توسط شرکت ما با توافقات ابتدایی تطابق نداشته باشد، بار بدون اخذ هیچ هزینه‌ای برگشت و حتی هزینه ارسال هم به مشتری برگردانده می‌شود.

ما حتی برای اینکه از کیفیت کالای دریافت شده توسط مشتری، مطمئن شویم واحد هپی‌کال را تشکیل دادیم تا پس از انجام خرید، متخصصان حرفه‌ای ما با مشتریان تماس گرفته، تمام انتقادات و پیشنهادات را گوش می‌دهد و همه موارد را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهد.

در نمایشگاه امسال چه برنامه‌هایی برای گسترش فعالیت خود دارید؟

این نمایشگاه فرصت خوبی برای ایجاد ارتباط و تعامل با متخصصان این حوزه و همچنین ارائه خدمات به فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است. در فرصت چهار روزه نمایشگاه، برنامه‌هایی به صورت زنده در پلتفرم‌‌های مختلف اجرا می‌کنیم که محتوای آن‌ها گپ‌وگفت اقتصادی خواهد بود. همچنین کارشناسان متخصص ما در محل غرفه آهن‌آنلاین حضور دارند و به تمامی کسانی که به غرفه ما مراجعه می‌کنند، مشاوره رایگان و تخصصی ارائه می‌دهد.