نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

مدیرعامل شرکت مکث

مدیرعامل مکث الکترونیک مهدیشهر: خدمات گسترده پس از فروش مکث الکترونیک مهدیشهر همه شهرهای ایران را پوشش می دهد

مکث الکترونیک مهدیشهر یکی از برندهای مطرح تولید کننده لوازم خانگی است که فعالیت خود را از سال 85 شروع کرده است. کیفیت، قیمت منظقی و خدمات پس از فروش از ویژگی های رقابتی این شرکت است. مکث با اولویت قرار دادن نیازهای مصرف کننده، اقدام به تولید و عرضه محصولات خود می نماید از جمله تولیدات می توان به ماشین های لباسشویی های دو قلو و تک قلو، تمام اتوماتیک، مینی واش و انواع جارو برقی با سه برند مکث، پارس آنیل و اینترناسیونال آنیل اشاره کرد به مناسبت برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی ایران مصاحبه ای با محمد حسین حدادیان مدیرعامل شرکت مکث الکترونیک مهدیشهر داشتیم که در ادامه خوانید:

مکث چه جایگاهی در بازار لوازم خانگی دارد؟ 

حضور در بازارهای داخلی و خارجی، ارتقا علمی و فنی نیروی انسانی، بهبود کیفیت محصولات و خودکفایی در تولید قطعات و لوازم جانبی تنها بخشی از خط مشی شرکت ما است .ما امیدواریم تا با به کارگیری و بومی سازی دانش و تکنولوژی روز دنیا و با همت نیروهای متخصص داخلی، سهم خود را در خودکفایی تولیدات ملی و اشتغال زایی ادا نماییم.

خوشبختانه هرسال که می گذرد بخاطر کیفیت محصولات و شناخت و اگاهی مردم نسبت به برند و کیفیت محصولات ما،  هرسال رشد بهتری در بازارهای داخلی و خارجی داشته ایم و با افتخار اعلام میکنم بهترین تبلیغات ما رضایت مصرف کننده و مشتریان ما بوده که همین امر باعث پیشرفت روز افزون ما شده است.

محصولات مکث چه ویژگی هایی متمایزی نسبت به محصولات مشابه در بازار دارد؟

مکث علاوه برکیفیت بالا و قیمت مناسب دارای خدمات گسترده پس از فروش همه شهرهای ایران را پوشش می دهد. از سوی دیگر ما مشتری مداری را در اولویت قرارداه ایم و همه محصولات مکث دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش هستند از سوی دیگر تمامی محصولات ما گواهینامه استاندارد را دارا هستند.

چه برنامه ها و طرح های توسعه ای در دست اقدام دارید؟

ما تولیدات خود را با ماشین های لباسشویی دوقلو شروع کردیم والان با گسترش و افزایش چندین خط تولید از جمله ماشین ها لباسشویی فول اتوماتیک وظرفشویی و جاروبرقی  گسترش دادیم.و پروژه های جدید دیگری هم در دست اقدام داریم.

شرکت مکث در زمینه افزایش استغال چه اقداماتی انجام داده است؟

یکی از برنامه های ما در مکث بحث توجه به اشتغالزایی برای نیروهای مختصص و جوان است و در این زمینه شرکت ما اقدامات قابل توجه ای انجام داده است ما درسال 85 با 5 نفر فعالیت مان را آغاز کردیم و امروز بالغ بر 300 نفر در مجموعه ما فعالیت می کنند.

در زمینه مشتری مداری چه اقداماتی انجام می دهید؟

ما در مجموعه مکث با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت خوب همراه با خدمات مناسب، گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله توجه به مشتری را سرلوحه برنامه های خود قرار داده ایم، همچنین توجه به انتقادات، بازخوردهای مشتریان و انعکاس نظرات مشتری و ارائه به موقع کالا به مشتری  در شرایط سخت تحریم از دیگر اقدامات ما در این زمینه بوده است.

در بحث صادرات مکث چه اقداماتی انجام داده است؟

هم اکنون ما به همه کشورها همسایه و برخی کشورها اروپایی صادرات داریم و امیدواریم در آینده نزدیک ۵۰ درصد از سهم بازارها کشورها همسایه در حوزه لوازم خانگی را تامین کنیم.

شرکت با چه موانعی روبرو است و چه برنامه هایی برای رفع آن دارید؟

قوانین سخت گمرگی، عدم قوانین مشخص برای واردات قطعات و فرآیند پیچیده واردات قطعات ، فرایند پیچیده خرید مواد اولیه و بورس و کاهش توانایی خرید مردم بخاطر تورم قیمتها بازار از مشکلات عمده ما است. و برای حل این مشکلات نیازمند وضع قوانین مشخص برای واردات، حمایت بانک مرکزی و بخش گمرکات از تولید کنندگان هستیم. همچنین دولت می تواند نیاز شرکت را کارشناسی کند و با حذف واسطه محصولات پتروشیمی را مستقیم به ما بفروشد. از سوی دیگر با افزایس قیمت دلار مواد اولیه هم رشد قیمتی بالا داشته اند با اینکه در ایران تولید میشود و ربطی به قیمت دلار ندارد.

چند دوره در نمایشگاه شرکت کرده اید و چه انتظاراتی از نمایشگاه لوازم خانگی دارید؟

مکث تاکنون در شش دوره نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی شرکت کرده است. در مورد انتظارات با توجه به شرایط سخت کویید ۱۹ما امید خود را از دست ندادیم و در نمایشگاه شرکت کردیم و امیدواریم به کمک هم کرونا را شکست دهیم و دوباره به بازار خوب برگردیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top