شرکت تیزبر کمرد با فعالیت در زمینه تولید محصولات بهداشتی بهعنوان اولین تولید کننده پودرهای بهداشتی موبر و کرم موبر و یکی از مطرحترین شرکتهای ایرانی با بیش از سی سال سابقه شناخته میشود. این شرکت در طی فعالیت خود با کسب سهم 70 درصدی در بازار داخلی، موفق شد محصولات خود را به کشورهای مطرح اروپایی نیز صادر کند.
نشریه اقتصاد و نمایشگاه در حاشیه نمایشگاه ایران بیوتی و کلین 1401، با ندا آقاجانی عضو هیئت مدیره شرکت تیزبر کمرد درباره فعالیتها و برنامههای این شرکت گفتوگویی داشته است که میخوانید:
لطفاً فعالیتهای شرکت تیزبرد کمرد را شرح دهید؟
شرکت تیزبر کمرد، بیش از 3 دهه است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی موبر فعالیت میکند و این برند بیشتر بهعنوان اولین و با سابقهترین تولید کننده پودر موبر شناخته میشود. در تمام سی سال فعالیت مجموعه، توانستیم با حفظ کیفیت محصولات، جزو برترینهای بازار باشیم.
مجموعهی ما در طی فعالیت خود با ارائه محصولات باکیفیت و درجهیک اعتبار زیادی کسب کرده است و به همین دلیل افراد زیادی تلاش کردند در طی این سالها، خودشان را بهعنوان صاحب یا عضوی از شرکت ما معرفی کنند و محصولاتشان را بهعنوان محصولات تیزبر به فروش برسانند. حتی از پکیجهای مشابه و از برند ما استفاده کردند که در بازار سهمی داشته باشند.
برند تیزبر از چه جایگاهی در بازار برخوردار است؟
شرکت تیزبر کمرد جزء مجموعه های تراز اول در تولید پودر موبر ایران است و موفق شده است؛ بیش از ۷۰درصد درصد سهم بازار داخلی را در اختیار بگیرد.
در زمینه مشتری مداری چه گامهایی را برداشتید؟
ارائه محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان مهمترین گام ما در زمینه مشتری مداری بوده است. علیرغم اینکه تولید محصولات موبر به ظاهر ساده به نظر میرسد، اما مانند حرکت کردن بر روی تیغهی دو لبه است و کار بسیار حساس و سختی است؛ زیرا کیفیت محصول، خود را در لحظهی استفاده به مصرفکننده نشان میدهد و مانند برخی از محصولات نیست که بهمرور زمان، آثار خود را بروز دهد. همچنین ما رابطهی مجموعه را با توزیعکنندگان، به طور کامل حفظ کردیم و تعهد خود را نسبت به مشتریان وفادار و دارای اصول حرفهای در کار و کسب را فراموش نکردهایم و به حرف ها و اهدافمان عمل کردیم. ما به صورتی رفتار کردهایم که مشتریان احساس کنند جزئی از خانوادهی بزرگ ما هستند.
در زمینه صادرات چه دستاوردهایی را کسب کردهاید؟
گروه تولیدی تیزبر کمرد محصولات خود را به کشورهای سوئیس، فنلاند و عراق صادر میکند. حتی برندهایی درخواست داشتند که با طرح و بستهبندی آنها، محصولاتمان را ارائه کنیم. همچنین بر اساس برنامهریزیهای انجامشده به دنبال حضور فعالتر در بازارهای صادراتی منطقه خاورمیانه و اتحادیه اروپا هستیم.
در زمینه افزایش اشتغالزایی چه برنامههایی را در دست اقدام دارید؟
در حال حاضر بالغ بر 150 نیروی متخصص و توانمند در مجموعه تیزبر کمرد مشغول به فعالیت هستند. با اجرای طرح های توسعهای و گسترش سبد محصولات شرکت، نیروهای جدیدی را جذب خواهیم کرد.
در زمینه فروش و ارائه محصولات خود به مصرفکنندگان چه اقداماتی انجام میدهید؟
شرکت تیزبر در تمام استانهای ایران نمایندگی رسمی دارد. اکثر نمایندگان و عاملیتهای فروش از ابتدای تأسیس شرکت با مجموعه ما همکاری داشتهاند و طبیعتاً پس از گذشت سی سال، آنقدر حرفهای و اصیل شدهاند که در مجموعه ماندگار شدند و ضمن رشد فعالیتهای خود به رشد ما نیز کمک زیادی کردند.
با چه هدف و رویکردی در نمایشگاه بینالمللی ایران بیوتی شرکت کردهاید؟
یکی از اهداف ما ملاقات با تمام عاملیتهای فروش و نمایندههای فروش شرکت بوده است. از سوی دیگر، قصد داریم تیزبَر اصل را به مشتریان خود معرفی کنیم؛ زیرا به دلیل کپیبرداریهای زیاد از برند تیزبَر و سوءاستفاده از این برند، شاید مشتریان در خرید محصول دچار اشتباه شوند و یکی از ما از حضور در این نمایشگاه، آگاهسازی بوده است. همچنین از سایر محصولات جدید شرکت تیزبَر در نمایشگاه ایران بیوتی رونمایی کردهایم که شامل: پودر موبر بدون بو، کرم موبر در دو سایز جدید، پودر موبر با ترکیبات آلوئه ورا و ضد حساسیت و پودر موبر نوره است.