نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان و تامین کنندگان صنایع روشنایی

صنایع روشنایی برتر داخلی ساختمان، علاوه بر تأثیر بر رفاه فیزیکی و عاطفی ساکنان ساختمان، می تواند روشنایی کامل یک فضای داخلی را ایجاد کند. ضمن آنکه با بهره مندی از مصرف پایین انرژی، می تواند در هزینه های آن ها نیز صرفه جویی های لازم را فراهم نماید. تعیین یک سیستم روشنایی کارآمد، همراه با انرژی با کیفیت بالا که از منابع طبیعی و الکتریکی و همچنین کنترل‌های روشنایی استفاده می‌کند، می‌تواند محیطی راحت و در عین حال از نظر بصری جالب برای ساکنان یک فضا فراهم کند. تجهیزات روشنایی کارآمد انرژی که اخیراً توسط تولیدکنندگان لامپ توسعه یافته اند مانند لامپ های فلورسنت فشرده و بالاست های الکترونیکی با استارت نرم، می توانند برای کمک به کاهش هزینه های عملیاتی تجهیزات روشنایی صنعتی با 30 تا 60 درصد عمل نمایند. ضمن آنکه بهترین شرکت های روشنایی در ایران ، در عین حال افزایش کیفیت روشنایی، کاهش اثرات زیست محیطی و ارتقای سلامت و بهره وری کار را نیز در نظر داشته و صنایع روشنایی ضد انفجار را نیز برای محیط های در معرض خطر، در دستور کار خود دارند. شما می توانید برای بهره مندی از صنایع روشنایی، خدمات بهترین شرکت های تولید کننده و یا تامین کننده تجهیزات روشنایی را در نظر داشته باشید. 

برترین شرکت های تولید و تامین کننده تجهیزات روشنایی در ایران

شرکت صنایع روشنایی مازی نور

شرکت صنایع روشنایی مازی‌ نور با بیش از ۴۰ سال تجربه، پیشرو صنایع روشنایی در ایران است. کارخانه مازی‌‌نور با ۶۰۰۰۰ متر مربع مساحت و با زیربنایی حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع، از بخش‌های متعددی تشکیل شده که ۹۰۰ نفر در آن فعالیت می‌کنند.محصولات مازی‌نور شامل چراغ‌هایی با کاربری‌های اداری/تجاری ، صنعتی، ضد انفجار و فضای آزاد است. مازی نور به عنوان اولین تولید کننده چراغ‌های ضدانفجار در ایران، موفق شده است با دریافت گواهینامه از TÜV آلمان، این چراغ‌ها را تحت لیسانس شرکت آلمانی آدولف شوخ ( Schuch, GmbH) تولید کند.

یکتا افروز

شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز یکی از بهترین شرکت های تولیدی روشنایی در ایران است که از سال 1397 محصولات روشنایی را با استانداردهای ایران و بین المللی با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا، به بازار راهی کرده است. این شرکت، توانسته است تنوع محصولات خود را به بیش از یکصد مدل مختلف با ایجاد اشتغال مستقیم بیش از دویست نفر گسترش داده و بخشی از نیازهای این بخش از صنعت را به خوبی مرتفع نموده و تجهیزات روشنایی را در سطحی ممتاز در بازار داخلی و خارج ارائه نماید.

صنایع روشنایی لوپ لایت

از دیگر شرکت های موفق در این حوزه، شرکت لوپ لایت است که در صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی صنعتی موفق عمل نموده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی به خود اختصاص داده است. این شرکت با تکیه بر مدیریت موفق آقای محمد هاشم چرخکار و شعار خود «یک جریان همیشه روشن» فعالیت های خود را گسترش داده است. ضمن آنکه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و هوشمند سازی مدرن، توانسته است گامی موثر در حوزه صنایع روشنایی و الکترونیک برداشته و محصولات خود را در داخل کشور و منطقه ارائه نماید.

صنایع روشنایی آراد

شرکت صنایع روشنایی آراد نیز، در تولید صنایع روشنایی  شناخته شده و از بهترین تولیدکنندگان لامپ می باشد که تولید لوستر دیوار کوب و چراغ های توکار سقفی را نیز در دستور کار خود قرار داده و بهترین تجهیزات روشنایی را به بازار صنعت روشنایی کشور ، ارائه کرده و اکنون از بهترین تولید کنندگان این عرصه می باشد.

سیماران

شركت صنايع الكترونيك سيماران از دیگر شرکت های فعال و موفق در عرصه تولید صنایع روشنایی برتر است که با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و نمایندگی های انحصاری کشورهای اروپایی ، تولیدات تجهیزات روشنایی و دیگر محصولات مرتبط را به بازار عرضه داشته است که اکنون آن را به بهترین شرکت های روشنایی در ایران تبدیل نموده است. این شرکت، با تکیه بر ظرفیت بالای تولید و نوآوری های مناسب در محصولات خود، قادر است تا با انواع تجهیزات روشنایی صنعتی رقابت کرده و بهترین عملکرد را در صنایع روشنایی ضد انفجار به نمایش بگذارد.

کالای برق درودیان

یکی دیگر از مجموعه های موفق در عرصه تجهیزات روشنایی ، کالای برق درودیان است که با تجربه و تخصص خود در صنایع روشنایی برتر ، به یکی از تامین و تولیدکنندگان لامپ مطرح تبدیل شده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران را به خود اختصاص داده است.

صنایع روشنایی اسکار

صنایع روشنایی اسکار از دیگر شرکت های موفق صنایع روشنایی برتر است که استفاده از مواد اولیه مرغوب را در برنامه خود داشته و در بخش تولیدی خود، از پوشش رنگی مقاوم الکترواستاتیک برای دوام و زیبایی بالاتر محصولات  و تجهیزات روشنایی بهره می برد. این شرکت با تولید چراغ های سنسوردار در سطح کیفی ممتاز، به عنوان یکی از بهترین شرکت های روشنایی در ایران شناخته می شود.

شرکت مهندسی آلتون رای

شرکت مهندسی آلتون رای فعالیت خود را با هدف پاسخ گویی به تقاضای بازار در عرصه صنایع روشنایی برتر در منطقه و در سطح جهان، از سال 1374 آغاز نموده و توانسته است با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود، به عنوان تولیدکنندگان لامپ، محصولات و تجهیزات روشنایی را تا سطح ممتاز، ارتقاء دهد.

این شرکت همچنین در تولید انواع برد الکترونیک موفق عمل نموده است و خطوط تولید بخش روشنایی را با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا گسترش داده است. به طوری که به عنوان موفق ترین تولید کننده تجهیزات روشنایی صنعتی شناخته می شود.

صنایع روشنایی مهنام

صنایع روشنایی مهنام، از بهترین شرکت های روشنایی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1372 شروع کرده و توانسته است با بهره مندی از فضای تولیدی مناسب، در بخش تولید صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی موفق عمل نموده و محصولاتی همچون چراغ های خیابانی را با خدماتی مناسب و متعهدانه ، به بازار راهی نماید.

سایان الکتریک ارس

یکی از دلایل موفقیت سایان الکتریک ارس این بوده است که به عنوان بهترین شرکت های روشنایی ، همواره از خلاقیت پرسنل جوان خود بهره برده و با شرکت های معتبر داخلی و خارجی همکاری نموده است تا بتواند، محصولات و تجهیزات روشنایی را در بهترین کیفیت به بازارهای داخلی و منطقه راهی کند. این شرکت به عنوان تولیدکنندگان لامپ، توانسته است با بهره مندی از دانش روز دنیا، در بخش تولید صنایع روشنایی برتر موفق بوده و تجهیزات روشنایی صنعتی در سطح کیفی ممتاز را به بازار راهی کرده و صنایع روشنایی ضد انفجار را مطابق با استانداردهای لازم، ارائه نموده است.

هادی برق الماس

شرکت نام نوران صنعت ایرانیان که نام خود را به شرکت هادی برق الماس تغییر داد، از جمله بهترین شرکت های روشنایی در ایران است که توانسته است با توجه به تجربه و تخصص دیرینه خود ، در تولید تجهیزات روشنایی از جمله کالای برق شایلین و البرز اقدام نموده و مطابق با استانداردهای جهانی عمل کرده و در این عرصه، محصولاتی قابل رقابت با برترین مارک های جهانی به بازار راهی نماید. این شرکت از مطرح ترین تولید کنندگان انواع تجهیزات روشنایی صنعتی است که انواع چراغ های تونلی، جعبه های مینیاتوری و دیگر محصولات و تجهیزات روشنایی را شامل می شود که همواره در حال توسعه و گسترش صنایع روشنایی برتر خود می باشد.