علی بیگی مدیرعامل شرکت سیم و کابل یزد: شرکت سیم و کابل یزد واحد برگزیده صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰
حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی در جهت معرفی دستاوردها همیشه جز لا ينكف بازاریابی موفق بوده است، لذا ارتباط با مشتریان یکی از راههای موثر در معرفی هرچه بهتر اقدامات و فعالیتهای شرکت سیم و کابل یزد است.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از 29 آبان ماه 1401 با حضور برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان این صنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است. شرکت سیم و کابل یزد به عنوان یکی از حامیان این رویداد حضور چشمگیری در نمایشگاه برق دارد.به همین مناسبت نشریه اقتصاد و نمایشگاه با علی بیگی مدیرعامل شرکت سیم و کابل یزد گفت و گویی انجام داده است:
مخاطبان نشریه «اقتصاد و نمایشگاه» را با تأسیس و تحولات مجموعه خود بیشتر آشنا کنید.
این شرکت در زمینه تولید انواع سیم و کابل برق با ولتاژ ضعيف، متوسط و قوی (۲۳۰ کیلو ولت) و همچنین کابل های مخابراتی توانسته بیش از ۴۰ سال در کنار مشتریان، پیمانکاران، و تلاش گران صنعت برق فعالیت خود را ادامه دهد.
در زمینه صادرات چه دستاوردهایی داشته اید؟
شرکت سیم و کابل یزد در جهت توسعه صادرات غير نفتی که شریان حیاتی اقتصاد کشور است، توانسته در سالهای ۱۳۹۱، ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به عنوان صادر کننده برگزیده خود را معرفی و با صادرات به کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای سهمی در جهت تحقق اهداف صادرات غیر نفتی کشور داشته باشد.
همچنین به یاری خداوند و با تلاش کارگران و مهندسین توانمند توانسته است عنوان واحد برگزیده صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰ و همچنین واحد نمونه استاندارد را در همین سال کسب نماید. بی شک اخذ استانداردها و گواهینامه های استاندارد از الزامات توسعه، پیشرفت و ماندگار بودن است که این شرکت در این راستا موفق به اخذ گواهینامه استاندارد توانیر، گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت و همچنین گواهینامه CE اروپا شده است.
برای چند هموطن شغل پایدار ایجاد کردهاید؟
مجموعه تولیدی ما برای ۶۵۰ نفر مستقیماً و برای هزاران نفر غیر مستقیم حرفه و درآمد ایجاد کرده است.
چه طرحهای توسعه ای را در دستور کار شرکت دارید؟
توسعه و پیشرفت لازمه بقای هر سازمان است، این مجموعه تکمیل طرح توسعه تولید کابل های فشار قوی را در دستور کار خود دارد که به یاری خداوند متعال تا چندماه دیگر شاهد اتمام این طرح خواهیم بود.
با چه هدفی در نمایشگاه صنعت برق شرکت کرده اید و از چه محصول جدیدی در این رویداد رونمایی میکنید؟
حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی در جهت معرفی دستاوردها همیشه جز لا ينكف بازاریابی موفق بوده است، لذا ارتباط با مشتریان یکی از راههای موثر در معرفی هرچه بیشتر و بهتر اقدامات و فعالیتهای این مجموعه خواهد بود.