نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

تولید محصولات لوازم خانگی با کیفیت و صادرات محور در شرکت کاوه کویر

حسین ناصری طاهری مدیرعامل شرکت کاوه کویر: تولید محصولات لوازم خانگی با کیفیت و صادرات محور در شرکت کاوه کویر

شرکت کاوه کویر ، یکی از پیشگامان تولید لوازم خانگی در ایران، با تولید محصولات با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی، به بازارهای جهانی نیز راه یافته است. این شرکت در حال حاضر در حال توسعه خط کولر پلیمری است.

هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه در جریان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی با حسین ناصری طاهری مدیرعامل شرکت کاوه کویر درباره برنامه ها و فعالیت های این شرکت به گفت و گو پرداخته است:

حسین ناصری طاهری، مدیرعامل شرکت کاوه کویر، در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه گفت: شرکت کاوه کویر از سال 1375 در شهرک صنعتی راوند کاشان فعالیت خود را با تولید آب‌گرم‌کن‌های گازی آغاز کرد. پس از آن، تولید آب‌گرم‌کن‌های برقی و از سال 1382 نیز تولید کولرهای آبی به مجموعه اضافه شد.

وی افزود: شرکت کویر کاوه یکی از اولین شرکت‌هایی بود که موفق به دریافت گواهی رده انرژی A شد. از نظر کیفیت نیز در سطح خوبی قرار داریم و تمامی محصولات شرکت در آزمایشگاه کنترل کیفی مجموعه مورد بررسی قرار می‌گیرند و سپس تولید و روانه بازار می‌شوند. همچنین، شرکت دارای یک سیستم جامع خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

ناصری با اشاره به صادرات محصولات این شرکت گفت: در حدود 50 درصد از تولیدات شرکت به کشورهای دیگر از جمله عراق، افغانستان، پاکستان و … صادر می‌شوند. شرکت کاوه کویر همواره در تلاش است تا با استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری‌های روز دنیا، محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی تولید کند. این امر باعث شده است تا محصولات شرکت در بازارهای جهانی مورد استقبال قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت کاوه کویر ضمن برشمردن طرح‌ها و محصولات جدید این مجموعه، از تولید کولرهایی با بدنه‌های پلیمری خبر داد. وی گفت: این کولرها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله مقاومت در برابر نور خورشید، خوردگی و زنگ زدگی، مجهز به اینورتر و بیست دور متغیر، پمپ تخلیه و سنسور آب و… هستند. مهم‌ترین ویژگی این کولرها، بازدهی برودتی بالای 80 درصد است.

مدیرعامل شرکت کاوه کویر با تأکید بر مشتری‌مداری، گفت: شرکت کاوه کویر در تمام شهرها و استان‌ها نمایندگی فروش دارد و هر مشتری که محصولی را خریداری می‌کند، نامش در سامانه جامع خدمات پس از فروش ثبت می‌شود و تمام کارهای نصب و تعمیرات آن به موقع و کامل انجام می‌شود. تاکنون نیز مشتریان ما از خدمات ارائه شده رضایت داشته‌اند.

وی افزود: علاوه‌ بر تمامی استاندادرهای ملی ایران، ایزو 9000، ایزو 14000، ایزو 17025 و CE اروپا را نیز اخذ نموده‌ایم.

ناصری در انتها در خصوص حضور در بیست ‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی گفت: هدف اصلی ما از حضور در این نمایشگاه، ملاقات با همکاران و مشتریانمان و ارتباط با آن‌ها است. ما معتقدیم که ارتباط مستقیم با مشتریان و همکاران، بهترین راه برای شناخت نیازها و خواسته‌های آن‌ها و ارائه محصولات و خدمات بهتر است.