نمایشگاه ها

رونمایی از محصولات مشترک ناسیونال ایران و سوزوکی در نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی

شاهین علیمحمدی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران: رونمایی از محصولات مشترک ناسیونال ایران و سوزوکی در نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، با بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در تولید و عرضه لوازم خانگی، در نمایشگاه امسال، با محصولات مشترک خود با شرکت سوزوکی، نوآوری و تعهد خود به کیفیت را به نمایش می‌گذارد.

شاهین علیمحمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، از سال ۱۳۹۵ عضو هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران و همچنین عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک اتاق بازرگانی ایران و فرانسه است. همچنین، در سال ۱۳۹۵ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از ۱۰۰ مدیر برتر کشور انتخاب شده است.

هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه با وی درباره برنامه ها و فعالیت های این شرکت به گفت و گو پرداخته است.

علیمحمدی در این گفت و گو با اشاره به سابقه بیش از ۵۰ ساله شرکت ناسیونال ایران در تولید و عرضه محصولات لوازم خانگی گفت:  شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با نام تجاری «ناسیونال» فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با دریافت نمایندگی شرکت ناسیونال ژاپن، از همان ابتدا تلاش کرد تا پا به پای بزرگان صنعت ژاپن، آسایش و رفاه را برای خانوارهای ایرانی به ارمغان بیاورد.

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع پاناسونیک در ایران، از یک سو با تولید محصولات متنوع در مجموعه تولیدی خود در شهر اصفهان، به دست متخصصان ایرانی و تکنسین‌های ژاپنی، چرخ صنعت را در کشور رونق بخشید. از سوی دیگر، با واردات لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع پاناسونیک، مسئولیت خود را در عرصه واردات به انجام رساند تا بهترین‌های لوازم خانگی را به خانه‌های مصرف‌کنندگان ایرانی برساند و رضایتمندی آنها را فراهم آورد.

مدیریت شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران همواره بر این نکته تأکید داشت که رسالت این شرکت تنها عرضه کالاهای پاناسونیک به بازار نیست، بلکه هدف اصلی، حضور در جامعه ایرانی به عنوان یک شهروند مسئول است. شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک در ایران شروع به کار نمود.

وی افزود: در سال ۱۳۸۳، با توجه به ارتباطات جهانی و تبلیغات در تمام دنیا، نام محصول ناسیونال به پاناسونیک تغییر یافت و کلیه محصولات ناسیونال با نام پاناسونیک تولید و به بازار عرضه شدند. پروژه برند تولیپس در سال ۱۳۸۰ با هدف عرضه لوازم خانگی با کیفیت و کارآیی مطلوب برای بازار ایران و با استفاده از دانش و استانداردهای موجود در شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران پاناسونیک آغاز شد. در طی این پروژه، شرکت های تولید کننده لوازم خانگی معتبر در ترکیه و چین که شرکای تجاری شرکت های معتبر تولید کننده لوازم خانگی اروپایی هستند، شناسایی شدند. پس از توافق بر روی استانداردها و مشخصات فنی مورد نظر شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، محصولات تولید شده و پس از گذراندن آزمایش های مربوطه با نام تجاری تولیپس به بازار عرضه شدند.

استانداردهای مورد نظر شامل استاندارد ملی ایران (ISIRI)، استاندارد اروپا (IEC)، استانداردهای ایمنی و استانداردهای شرکت پاناسونیک ژاپن می شوند. کلیه مراحل فوق تحت نظارت سیستم تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۱ – ۲۰۰۸ صادره از شرکت لویدز انگلستان صورت می گیرند.

در سال ۱۳۹۷، با تغییر سیاست های کشوری و جهانی و تاکید بر رونق و تولید ملی، این شرکت با مدیریت سومین نسل از این خانواده و با تکیه بر سال ها تجربه و قدمت کالای با کیفیت، تولیپس را جایگزین پاناسونیک کرد. این شرکت همواره تمرکز و تلاش می کند تا با بررسی نیازهای رو به رشد جامعه ایران، مجموعه محصولات تولیپس را تولید نماید. این محصولات علاوه بر گستردگی طیف محصولات از ۸ محصول به بیش از ۱۰۰ نوع محصول، منطبق با سلیقه مصرف کنندگان ایرانی بوده و با فرهنگ این کشور سازگار است. این محصولات آرامش را برای خانواده ایرانی به ارمغان می آورند و ضمناً مسئولیت اجتماعی شرکت را ارج می نهند.

رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با اشاره به دستاوردها و افتخارات این مجموعه بیان داشت: شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در سال های اخیر، جوایز و افتخارات متعددی را کسب کرده است که نشان از تلاش و تعهد این شرکت در راستای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان است.

این شرکت به عنوان یکی از ۱۰۰ واحد برتر مشتری مداری از اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد. همچنین، نشان مدیریت ایران را از اولین جشنواره فجر مدیریت دریافت کرد و به عنوان یک شرکت دانش بنیان و اشتغال آفرین، در سال ۱۴۰۱ تندیس روز ملی صنعت و معدن را دریافت کرد. همچنین در همان سال، ارزشنامه هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را به دست آورد. در سال ۱۴۰۱، شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به عنوان واحد نمونه صنعت کشوری صنعت و معدن انتخاب شد و در چهارمین اجلاس سراسری صنعت معدن تجارت، به عنوان چهره های نامی معرفی شد. در ادامه، تندیس زرین برند محبوب ایرانی را از انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد. همچنین، در همان سال، لوح یکصد برند ملی را از طرف معاون وزیر اقتصادی دریافت نمود.  شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در سال ۱۴۰۲، در شاخص مشتری مداری توسط کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارزیابی و به عنوان منتخب انتخاب شد. این افتخارات، نشان دهنده عزم و اراده مجموعه در راستای بهبود مستمر محصولات و خدمات خود و ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریان است.

علیمحمدی در پایان اظهار کرد:  نمایشگاه یکی از فرصت‌های پیش روی هر صنعتی است تا به عنوان تولیدکننده‌ای شایسته، تمام قد از اصالت، کیفیت و نوآوری محصولات خود را به معرض نمایش قرار دهد. همچنین با افتخار اعلام می‌کنیم به موجب همکاری شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با شرکت سوزوکی، محصولات مشترکی در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. ما به این موضوع افتخار می‌کنیم که هر ایرانی حداقل یکی از محصولات ناسیونال ایران را در خانه خود دارد.