نمایشگاه ها

«گروه بازرگانی عباس‌زاده» مسیر تولید کالای با کیفیت را هموار می‌کند

گروه بازرگانی عباس زاده طی 10 سال فعالیت رو به رشد خود در مسیر تامین و تولید ملزومات، ابزار و یراق‌آلات تخصصی مبلمان با سرمایه گذاری در بخش های مختلف این صنعت با هدف انتقال دانش و تکنولوژی، تکنیک، روش ها و متریال های جدید برای تولید کنندگان صنعت مبلمان گام های موفقی برداشته است.

این گروه با نام تجاری pars malzeme از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نموده و فعالیت عمده آن شناخت نیازهای تخصصی صنعت مبلمان و توجه به روش‌های نوین در تولید و ارائه خدمات در جهت پاسخگویی به این نیازها می‌باشد.

هدف مهم بازرگانی عباس‌زاده «کیفیت در رویه کوبی، نوآوری و ارئه راه‌حل‌های اقتصادی» می‌باشد، و کل مجموعه بازرگانی عباس‌زاده بر محور این هدف ایجاد شده و تداوم یافته است.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق‌آلات، ماشین‌آلات مبلمان و صنایع وابسته فرصتی فراهم آورد تا با علیرضا ناهیدی، مدیر فروش خلاق گروه بازرگانی عباس‌زاده در خصوص فعالیت‌ها و موفقیت‌های این مجموعه به گفت‌و‌گو بنشینیم.

علیرضا ناهیدی، دارای مدرک مهندسی صنایع با گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌ها است. در کارنامه وی 17 سال فعالیت تخصصی در صنعت مبلمان در زمینه فرآیندهای فروش، تولید و واردات مواد اولیه به چشم می خورد.

درگروه بازرگانی عباس‌زاده دقیقا چه محصولات و خدماتی تولید و عرضه می‌شود؟

 محصولات گروه بازرگانی عباس‌زاده شامل دو بخش اصلی کالاهای تولیدی و محصولات وارداتی می‌باشد. در بخش تولید، در حال حاضر کارخانه تولید محصولات  فلزی در زمینه طراحی و ساخت انواع اسکلت‌های فلزی مبلمان با قابلیت‌های تخت خواب شو،انواع مکانیزم های مبلمان و پایه فلزی مورد استفاده در مبلمان راحتی، فعالیت می‌نماید.

محصول دیگر تولید داخلی گروه بازرگانی عباس زاده، نوارهای الاستیک ( نوار کشی‌های مورد مصرف در کف مبلمان ) می‌باشد که در کارخانه ریسندگی و بافندگی شرکت در فضایی بالغ بر 1200 متر مربع  با استفاده از 15 دستگاه بافندگی و استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید و عرضه می‌شود.

از آنجا که امکان تولید و عرضه تمامی قطعات و ملزومات مبلمان در داخل کشور به دلیل محدودیت‌های متعدد مانند عدم توجیه اقتصادی یا نداشتن تکنولوژی ها و مواد اولیه وجود ندارد، گروه بازرگانی عباس‌زاده به منظور تکمیل سبد کالایی  خود و مهم‌تر از آن در اختیار قرار دادن دانش و تکنولوژی و متریال‌های جدید صنعت مبلمان اقدام به واردات از برندهای معتبر کشورهای آلمان، ترکیه، دانمارک و چین نموده است.

مهم‌ترین دستاورد گروه شما تاکنون چه بوده است؟

همکاری با شرکت‌های معتبری در زمینه‌های مختلف مبلمان مانند شرکت Durkopp Adler آلمان، OKE آلمان و برندهای معتبر ترکیه‌ای از دستاوردهای گروه بازرگانی عباس‌زاده است.

افتخار همکاری مستقیم و بدون واسطه با برترین تولید کنندگان مبلمان ایران و تحقق خط مشی همیشگی شرکت با عنوان کیفیت در رویه کوبی، نوآوری و ارائه راه‌حل‌های اقتصادی از بزرگ ترین دستاوردهای این شرکت در مسیر فعالیت شرکت بوده است. تجهیز و راه‌اندازی خطوط مبل با استفاده از محصولات شرکت در سال‌های گذشته و رابطه مدام و مستمر با مشتریان که صاحبان اصلی صنعت مبلمان هستند و تقسیم اطلاعات و دانش‌های به دست آمده در این مسیر نقطه عطف و قله افتخار گروه بازرگانی عباس‌زاده می‌باشد.

برنامه‌های شما برای ادامه فعالیت‌تان چیست؟

فراتر از تامین محصولات مورد نیاز این صنعت، جدی‌ترین برنامه و فعالیت گروه بازرگانی عباس‌زاده بحث آموزش در استفاده از متریال‌ها و فرایندهای تولید مبل است. بدین ترتیب که متخصصان و تکنسین های فروش و بازاریابی شرکت با حضور در محل کارخانجات تولید مبل اقدام به معرفی محصولات شرکت همراه با تست و آموزش کالاها و متریال‌ها می‌‌کنند.

گروه بازرگانی عباس‌زاده به منظور حمایت از تولیدکنندگانی که کیفیت را اولویت اول تولیدات خود قرار می‌دهند، همواره گردآوری بهترین برندها و تولید بهترین محصولات داخلی را در دستور کار خود دارد تا مسیر تولید کالای با کیفیت را برای فعالان این عرصه باز نگه دارد. به جرئت ادعا می کنیم که در انتقال دانش و معرفی محصولات از اولین‌ها و نیز کارآمدترین‌ها در حوزه تامین ملزومات مبلمان هستیم و این امر به واسطه ارتباط مستمر مدیران مجموعه در بزرگ‌ترین‌های گرد هم‌آیی‌های صنعت مبل در نمایشگاه‌های معتبر دنیا به وجود آمده است.

واحد طراحی و R&D گروه بازرگانی عباس زاده همواره امکان سنجی تولید داخلی ملزومات مبل را در راس فعالیت‌های خود دنبال می کند. تولید نمونه‌های داخلی ملزومات و یراق‌آلات مبل از مهم‌ترین اهداف توسعه این مجموعه است. تولید اشتغال و جلوگیری از خروج ارز و در دسترس بودن سریع و آسان، دلایل اصلی این هدف می‌باشند. امیدواریم در سال‌های پیش رو سبد کالایی خود را از محصولات داخلی تکمیل‌تر کنیم و کیفیت تولیدات داخلی را همچون گذشته مطابق با استانداردهای روز دنیا پایدار نماییم.

روند صادرات در صنعت مبلمان چگونه است؟

صنعت مبلمان در ایران با داشتن بالغ بر 40 هزار واحد تولیدی رسمی و غیر رسمی و در اختیار داشتن درصد بزرگی از  اشتغال کل کشور و موقعیت مناسب جغرافیایی ایران و بازارهای بالقوه کشورهای همسایه به خصوص عراق، قطر،آذربایجان، عمان، کویت و … ظرفیت‌های بالایی جهت تولید و صادرات دارد. ظرفیت‌های بازار داخلی مبلمان به واسطه تعدد تولیدکنندگان و نیز تقاضای مشخص بازار داخلی رو به اشباع می‌باشد. تولید کنندگان مبل باید با آماده‌سازی بسترهای مناسب برای تولیدات خود و استفاده از متریال‌های با کیفیت و تکنولوژی‌های جدید به صادرات محصولات خود فکر و برنامه‌ریزی کنند.

در زمینه مشتری مداری چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

ما رضایت مشتریان خود را فقط با ارائه محصولات با کیفیت تامین می کنیم. بدیهی است از آنجایی که زنجیره ارائه خدمات این گروه بازرگانی در قسمت‌های مختلف واردات و تولید نهایتا به کارخانجات تولیدی متصل می‌شود انتخاب بهترین و با کیفیت‌ترین برندها تنها راه جلب اعتماد مشتریان می‌باشد. واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش مجموعه همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان در خصوص ماشین‌آلات دوخت، ابزارهای رویه کوبی نجاری و دستگاه‌های پنوماتیک و نیز ارائه مشاوره در خصوص نحوه استفاده و رویه کوبی مکانیزم‌ها و اسکلت‌های فلزی می‌باشد.

نظرتان راجع به نحوه برگزاری نمایشگاه چیست؟

نمایشگاه های بین‌المللی تخصصی همواره نقش بسیار مهمی در توسعه صنایع ایفا کرده است. کم رنگ بودن حضور برندهای خارجی و حضور بسیار گستره تولید کننده‌های داخلی چه در زمینه ماشین‌آلات و یا قطعات مورد نیاز صنعت مبل از نکات برجسته نمایشگاه‌های اخیر بوده که بر نیاز به انجام صادرات در این حوزه مهر تایید می‌زند. برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها با شناسایی و دعوت از بازرگانان و تجار مرتبط با صنعت مبل می‌توانند گام‌های بلند در جهت شکوفایی پتانسیل‌های شرکت‌کنندگان نمایشگاه بردارند.