نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

مدعی هستیم که برترین «ام دی‌اف» را در ایران تولید می‌کنیم

در شرکت آتیه گستران بارشین، مشتری اصل و مهم‌ترین عنصر کسب وکار است و به همین دلیل مدیران و پرسنل این شرکت، انجام خواسته های به حق و جلب رضایت مشتری را واجب می‌دانند و گوش فرا دادن به سخن و خواست مشتریان را به عنوان مهم ترین اصل برقراری ارتباط در این شرکت مبنا قرار داده اند. به طوری که وقت شناسی، تعهد ودقت در ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و رعایت حقوق ایشان از مهم ترین وظایف کارکنان شرکت است.

سیدمحسن یزدانی، مدیرعامل ساعی و خلاق شرکت آتیه گستران بارشین، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق‌آلات، ماشین‌آلات مبلمان و صنایع وابسته در گفت‌و‌گو با خبرنگار نشریه «اقتصاد و نمایشگاه» از چند و چون فعالیت‌های شرکت متبوعش سخن گفته است.

در شرکت تحت مدیریت جنابعالی چه محصولات و خدماتی تولید و عرضه می‌شود؟

شرکت آتیه گستران بارشین از ابتدا وارد کننده ام‌دی‌اف بوده است، اما بعد از کسب تجربیات و پیش آمدن تحریم‌ها بر آن شد تا با همکاری یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آلمان در این صنعت، شروع به تولید کند.

این شرکت با قدمت بیش از یک دهه پرتلاش در صنعت ام‌دی‌اف، همواره در صدد کشف

تجربیات کشورهای پیشرو در این صنعت و انتقال این تجربیات به کشور عزیزمان جهت تولید در داخل

بوده و درنهایت توانسته ایم با همت و تلاش به این مهم دست یابیم. در حال حاضر هم یکی از بزرگ‌ترین

تولیدکننده‌های ام‌دی‌اف ملامینه با روکش‌های بسیار باکیفیت در داخل و به دست متخصصان ایرانی می‌باشیم. این نکته را نیز بگویم که ما از ابتدای فعالیت‌مان که وارد کننده بودیم، همواره تلاش می‌کردیم که بهترین و تاپ‌ترین محصولات را از بهترین و شناخته‌ترین برندهای جهانی وارد کشور کنیم و در حال حاضر نیزکه به کار تولید روی آورده‌ایم، همان خط مشی را در تولیدات‌مان به کار گرفته‌ایم.

شرکت شما چه جایگاهی در این صنعت دارد؟

در حال حاضر و با توجه به کیفیت و تولید روز افزون به نظر بنده در جایگاه بسیار مناسبی در این صنعت هستیم. محصولات ما هم اکنون در بالاترین سطح استاندارد در حال تولید است و مدعی هستیم که هیچ ورق ام‌دی‌اف دیگری درکشور به سطح کیفیت تولیدات ما نمی‌رسد.

مهم‌ترین دستاورد شرکت شما تا کنون چه بوده است؟

 دستاوردهای زیادی داشته‌ایم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به جذب و رضایت مشتریان پایدار در سراسر کشور اشاره کرد که در این صنعت کار بسیار سختی است، اما با همت و تلاش بی وقفه به این مهم دست پیدا کرده ایم.

آیا صادرات دارید؟ به چه کشورهایی؟

سیاست‌گذاری شرکت ما از ابتدا تولید و صادرات به کشورهای همسایه در گام اول و به کشورهای دیگر در گام دوم بوده است که در این زمینه در جذب مشتریان اقدامات خوبی انجام شده است. اما با توجه به کثرت تقاضا در داخل کشور از یک سو و همچنین ریسک بالای نقل و انتقال ارز به داخل کشور و تحریم ها از سوی دیگر، در این مسیر یک وقفه کوتاه پیش آمده که در حال بررسی راهکارهای مختلف جهت حل این موانع هستیم تا شروعی پرقدرت در این زمینه داشته باشیم.

برای گسترش فعالیت‌های خود چه برنامه و طرح های توسعه‌ای را در دست اقدام دارید؟

برنامه‌های وسیعی ترسیم شده که از جمله آن می‌توان به افزایش تولید با کیفیت های مختلف و همچنین تقویت روابط با نمایندگی‌های خود در سراسر کشور و حضور فعال در تمام نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

در خصوص مشتری مداری و خدمات پس از فروش شرکت توضیح دهید.

 به گواه مشتریان و نمایندگان عزیزمان در سراسر کشور، شرکت ما با داشتن بخش تخصصی مربوط به کنترل کیفیت و خدمات پس از فروش، در بالاترین رتبه از این حیث در کشور قرار دارد و تقویت آن را وظیفه خود وحق مشتریان می‌دانیم و بسیار خوشحالیم که اعتماد، امانت‌داری، صداقت، تواضع و مسئولیت‌پذیری پشتوانه پیشه و حرفه کارکنان این شرکت در قبال مشتریان است.

فراهم آوردن امکانات و ارائه محصولات با کیفیت، آرامش خاطر مشتریان،انجام به موقع امور و جلوگیری از اتلاف وقت با ارزش مشتریان از اصلی‌ترین وظایف کارکنان این شرکت می‌باشد، به طوری که می‌توان گفت که مبنای ارزیابی عملکرد کارکنان این شرکت، میزان رضایت مشتریان عزیز است.

با چه موانع و مشکلاتی در مسیر تولید و توسعه شرکت رو به رو هستید؟

 مشکلات بسیار زیاد است که هر کدام نیاز به یک مصاحبه جداگانه دارد و من ضروری می‌دانم در اینجا از تمام سیاست‌گذاران و مسئولان مربوطه در زمینه تولید درخواست داشته باشم که برای شکوفایی کشور در این صنعت و بخش‌های دیگر تولید، حمایت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف (تامین آسان مواد اولیه، اخذ مجوزها، حمایت‌های مالی و…) داشته باشند و این مهم در حد یک شعار باقی نماند.

نظرتان راجع به نحوه برگزاری نمایشگاه چیست؟

 درکل نحوه برگزاری نمایشگاه، هرسال بهتر از سال گذشته است و پیشرفت‌های قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است، اما می‌شود با کسب تجربه و آگاهی از نمایشگاه‌های خارجی، بهتر از این نیز نمایشگاه‌های داخل را برگزار کرد.