نمایشگاه ها

«الیاف گستریزد» مشتریان خود را «شرکای تجاری» می‌پندارد

احمد عبدالرزاقی، مدیر فروش و بازاریابی شرکت الیاف گستر یزد

شرکت «الیاف گستر یزد» در سال 1393 با هدف تولید انواع الیاف پلی استرجهت استفاده در صنایع داخلی و کاهش وابستگی کشور به این مواد استراتژیک، فعالیت رسمی خود را با ظرفیت اسمی 50.000 تن در سال در منطقه ویژه اقتصادی یزد، آغاز کرد. این شرکت از بدو راه‌اندازی با به کارگیری با کیفیت‌ترین مواد اصلی و کمکی، جایگاه برجسته‌ای در این صنعت به خود اختصاص داده است.

شرکت الیاف گستر یزد حضور چشمگیری در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی دارد. نشریه اقتصاد و نمایشگاه با احمد عبدالرزاقی، مدیر فروش و بازاریابی خلاق شرکت الیاف گستر یزد به گفت و گو پرداخته است، که می خوانید.

احمد عبدالرزاقی با اشاره به اینکه شرکت الیاف گستــر یزد ضمن آماده سازی آزمایشگاهی مدرن و تجهیز آن به انواع دستگاه‌های پیشرفته اندازه‌گیری، واحد مهندسی خدمات پس از فروش خود را راه‌اندازی کرده است، گفت: در این راستا با توجه ویژه به امر کیفیت و ایجاد اطمینان نزد مشتریان، تضمین کیفیت محصولات و رضایتمندی استفاده‌کنندگان از محصولات این شرکت را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و این مهم را به عنوان هدف راهبردی شرکت تعریف کرده‌ایم.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت الیاف گستر یزد در ادامه، با بیان اینکه مدیریت ارشد شرکت با رویکرد پیشرفت،توسعه و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های علمی و فنی مجموعه مدیران، مهندسان و سایر کارکنان زحمتکش شرکت، اقدام به سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه ای کرده است، افزود: افزایش تنوع بخشی به الیاف تولیدی و ورود به جرگه تولیدکنندگان الیاف پلی استر رنگی، همچنین نصب و راه اندازی نیروگاه گازی تولید برق از مهم‌ترین دستاوردهای این رویکرد می‌باشد.

وی با اشاره به موفقیت‌های شرکت، عنوان کرد: این گروه صنعتی مفتخر است که در مقطع فعلی موفق شده با تولید سالیانه بیش از 40 هزار تن انواع الیاف پلی استر با ویژگی‌های متنوع و مصارف گوناگون و تولید بیش از 100 هزار مگاوات برق از طریق نیروگاه گازی و ارسال آن برای شبکه برق استان یزد، در دو حوزه بزرگ و تاثیرگذار صنعت نساجی و صنعت برق از جایگاهی ممتاز برخوردار شود.

احمد عبدالرزاقی، ادامه داد: مدیران ارشد این شرکت همواره به این امر معتقدند که کسب این جایگاه، توفیقی مهم و ارزشمند به شمار می آید و حفظ و ارتقاء آن بسیار دشوار و از اهمیت بیشتــــری برخوردار است. لذا باید از هرگونه سکون که به طور معمول زمینه ساز از بین رفتن بنگاه هاست، پرهیز کرد.

وی افزود: در این زمینه باید به طور مستمر با تعیین اهداف رو به جلو و اجرای برنامه های پیش بینی شده جهت تحقق این اهداف، پیوسته شرکت را در مسیر رشد و بالندگی رهنمون ساخت.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت الیاف گستر یزد، اهداف و استراتژی پیشرفت، ماندگاری و سربلندی این شرکت را چنین برشمرد:

  • تولید کننده انواع الیاف پلی استر کاتن تایپ ، الیاف پلی استر رنگی و همچنین تولید الیاف پلی استر جهت مصارف بی بافت.
  • حفظ و ارتقای جایگاه ممتاز خود در بین تولید کنندگان مشابه الیاف، از طریق رقابت کیفی دائم و تنگاتنگ با محصولات معتبر خارجی.
  • حفظ جایگاه ویژه خود در عرصه تولید کنندگان برق کشور و ادامه مشارکت فعال در تامین برق مورد نیاز شبکه برق استان یزد.
  • اعتقاد عمیق و راسخ به این مهم که رابطه شرکت الیاف گستر یزد با مشتریان به هیچ وجه رابطه فروشنده و خریدار نبوده؛ بلکه این دو به واقع ” شرکای تجاری” یکدیگر هستند.
  • تعمیم و انتقال اهمیت میزان رضایت‌مندی مشتریان به کلیه سطوح و بدنه سازمان و اندازه گیری مداوم این رضایت‌مندی بر اساس استفاده از داده های واقعی.
  • ایفای هرچه بیشتر و موثرتر نقش خود در تحقق اهداف عالیه «اقتصاد مقاومتی» کاهش و قطع وابستگی کشور به واردات در این حوزه مهم و استراتژیک.
  • توجه خاص به” اجرا و رعایت الزامات و استانداردهای سیستم جامع مدیریت کیفیت، ایمنی و محیط زیست ” از طریق ایجاد و جاری سازی ارکان آن.
  • ایمان و اعتقاد پایدار به لزوم ” رعایت حقوق و حفظ کرامت نیروی انسانی ” به عنوان مهم‌ترین رکن تولید محصولات با کیفیت و بکارگیری انواع تکنیک های مدیریتی به منظور تحقق این مهم.
  • تعاملات سالم و پایدار مبتنی بر قانون و قانون مداری با کلیه سازمان ها، ادارات، تامین کنندگان، مشتریان و پیمانکاران دولتی و غیر دولتی و توجه ویژه به احترام و رعایت حقوق آنها .