نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

مدیر روابط عمومی نمایشگاه ها بین المللی: قبل از برگزاری هر نمایشگاهی نشست خبری برگزار خواهد شد – اخبار نمایشگاه ها

امروز در تالار اصفهان نشست اصحاب رسانه های تخصصی با مدیر روابط عمومی نمایشگاه ها بین المللی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها، حمیدرضا آملی، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران در این نشست با بیان اینکه به دنبال تخصصی کردن روابط عمومی نمایشگاه ها است افزود: در بحث رسانه انعکاس خبری نمایشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: از نظر زمان بندی سه زمان را برای بحث های رسانه ای داریم که مربوط به قبل، حین و بعد از برگزاری نمایشگاه ها می‌شود. در کشورهای خارجی که نمایشگاه داشتیم می‌دانیم که آن ها بعد از برگزاری نمایشگاه یک سری اقدامات انجام می‌دهند. برداشت آن ها در حقیقت بعد از برگزاری نمایشگاه است.
آملی افزود: قبل از برگزاری نمایشگاه حتما باید نشست های خبری برگزار شود تا دست اندرکاران و مجریان نمایشگاه برنامه ها و اقدامات خود پیرامون نمایشگاه ها را به اطلاع رسانه ها برسانند.

آملی با تاکید بر این که هر نمایشگاهی باید شعار داشته باشد افزود: مطالب به خوبی باید به رسانه گفته شود تا مردم از جزئیات آن با خبر شوند.

وی ادامه داد: نمایشگاه فقط چیدن و برچیدن کالا نیست بلکه برای ایجاد رویکرد و اتفاقات جدید است، بحث پوستر نمایشگاه و اعلام شعار و برنامه ها قبل از برگزاری باید انجام شود.
در ادامه این نشست خبرنگاران صنعت نمایشگاه ها پیرامون مسائل مختلف صنعت نمایشگاهی صحبت کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top