صفحه نخست » اخبار نمایشگاه شهر آفتاب » نمایشگاه موتور سیکلت
نمایشگاه موتور سیکلت 1401 | سومین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت ، دوچرخه، ماشین برقی
تاریخ برگزاری نمایشگاه موتور سیکلت
- 4 الی 7 بهمن 1401
صفحه تخصصی نمایشگاه موتور سیکلت
در این صفحه می توانید اخبار مربوط به سومین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت ، دوچرخه، ماشین برقی 1401، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این بخش ، لیست مشارکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت را مشاهده کنید.
- تاریخ شمسی: 4 الی 7 بهمن 1401
- تاریخ میلادی : January 24-27, 2023
- مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب
برگزار کننده: شرکت چیستا
گاه شمار نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت
برای مشاهده تقویم برگزاری کلیه نمایشگاه های موتور سیکلت در کشور و جهان به لینک زیر مراجعه فرمایید

برگزار کننده نمایشگاه موتور سیکلت و دوچرخه
شرکت نمایشگاهی چیستا با برگزاری نمایشگاه های گوناگون در سراسر کشور و حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی، به صورت تخصصی نمایشگاه های زیر را برگزار می کند.
راه های تماس با برگزارکننده :
- نشانی: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به دولت، خیابان یزدانیان، سیما جنوبی، نبش کوچه حقیقی، پلاک 18، واحد8شمالی
- 02175965 - 02122924526
- 02122910339

ثبت نام در نمایشگاه ورزش
جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه ورزش لطفا از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.
دسترسی سریع به صفحات مرتبط با نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت و دوچرخه
ثبت نام و درج مشخصات شرکت در سایت اخبار نمایشگاه
برای درج اطلاعات و مشخصات شرکت خود در لیست فعالان حوزه ی فعالیت تخصصی خود در سایت لطفا فرم ذیل را تکمیل کنید:
همه چیز درباره نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت ، دوچرخه، ماشین برقی
صنعت موتورسیکلت از جمله صنایع مهم در بخش حملونقل شهری بوده و موتورسیکلت و دوچرخه نقش مهمی در کاهش ترافیک و بهبود حملونقل شهری دارند و این صنعت با بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایهگذاری ثابت و ۴۸ هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش و ایجاد اشتغال برای ۱۶ هزار نفر نیاز به فعالیتهای تجاری و فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه دارد تا در این فرصت فعالان و کارشناسان این صنعت بتوانند در یک فضای دوستانه به بررسی راههای ایجاد تحول و پیشرفت بپردازند و در نهایت بتوانند با به نمایش گذاشتن محصولات خود بِرندهای تجاری را به بازارهای هدف معرفی و عرضه نمایند. یکی از سکوهای بسیار مهم در معرفی و شناسایی تواناییها و قابلیتهای فنی واحدهای تولیدی و خدماتی، رویدادها هستند. مشارکت و حضور در انواع رویداد مانند همایش، نمایشگاه و … باعث میشود تا توانمندی واحدها و بنگاههای مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته و زمینه را برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم سازد. در جهان امروز دستاوردهای حضور در یک رویداد، وسیعتر و گستردهتر از مبادلات تجاری است که در جریان برگزاری و دایر بودن آن، میان مدعوین، مشارکت کنندگان، غرفهداران، تُجار و بازدیدکنندگان صورت میگیرد.
نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه شهر آفتاب شامل شرکتها و نمادهای تجاری معتبر است. موتورسیکلت برقی، هیبریدی، دوچرخه، سه چرخ، چهار چرخ و تجهیزات وابسته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود و برپایی این رویداد فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار و تولید محصولات متنوع وسازگار با محیط زیست است.
اهداف برگزاری نمایشگاه
1 بررسی خواستههای مشتریان (اعم از شبکه فروش و یا نمایندگی و مصرفکننده نهایی)
2 بررسی و مطالعه نقاط قوت و ضعف رقبا و آشنایی با آخرین فناوریها و تکنولوژیها
3. دعوت از هیاتهای تجاری از کشورهای هدف چه در حوزه کسب سهم بازار در مقوله صادرات و یا مشارکت در تولید و ساخت
4. دعوت از مقامات ارشد و آگاهیرسانی به آنان درحوزه تغییر نگاه در حوزه تصمیمسازی و تصمیمگیری با حضور همه تولیدکنندگان
5. محلی مناسب و استراتژیک برای به نمایش گذاشتن و رسانهای کردن و مطرح نمودن مطالبات – نیازها، خواستهها، ظرفیتها و توانمندیها در قالب اتحادی بزرگ و همه جانبه و انتشار بیانیه واحد
6. برندسازی و جایگاهسازی رویداد بهعنوان بزرگترین و مهمترین رویداد (علمی، عملی و تجاری) در حوزه صنعت و بهرهبرداری از نتایج آن در کوتاهمدت- میان مدت و بلند مدت
7. ایجاد فضای تولید فکر، ایده و نظریات کارشناسی و به صحنه آوردن محققان، پژوهشگران، نخبگان حوزه مرتبط و تعامل موثر بین مراکز علمی و پژوهشی و دستگاههای قانونی و اجرایی کشور
8. حمایت از کالا و خدمات ایرانی و ارتقاء و تقویت جایگاه صنعت در قالب نوآوريها ، فناوريها و كارآفريني صنعت و دستاوردهای پژوهشی محققان
9. آشنایی، همافزایی و تعامل همه ارکان و بخشهای زنجیره تولید و تامین در یک زمان و مکان
10. کمک به رشد و اشاعه صنعت و گسترش فعاليتهاي بازرگاني – تجاری و بازاريابي روابط بینالملل و افزایش صادرات، اشتغالزایی و توسعه صنعت و بهبود فضاي کسب و کار.
نگاهی به ادوار نمایشگاه موتور سیکلت و دوچرخه
در اینجا می خواهیم درباره ادوار نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت ، دوچرخه، ماشین برقی صحبت کنیم.
اولین دوره
زمان: 27-24 دی 1398
متراژ غیر مفید: 3000 متر مربع
متراژ مفید: 2100 متر مربع
سالنهای تحت پوشش: A4
نمایندگی کشورهای مشارکت کننده: چین
استانهای مشارکت کننده: قم، مشهد، اصفهان، تبریز
تعداد کل مشارکت کنندگان: 33 شرکت
تعداد مشارکت کنندگان داخلی: 32 شرکت
تعداد نمایندگی مشارکت کنندگان خارجی: 1 شرکت
دومین دوره
زمان: 24-21 دی 1400
متراژ غیر مفید: 9000 متر مربع
متراژ مفید: 5000 متر مربع
سالنهای تحت پوشش: A5
نمایندگی کشورهای مشارکت کننده: چین، کره، ایتالیا، ژاپن، هند، آلمان، تایوان، هنگ کنگ
استانهای مشارکت کننده: تهران، اصفهان، شیراز، یزد، قم، مشهد، البرز
تعداد کل مشارکت کنندگان: 54 شرکت
تعداد مشارکت کنندگان داخلی: 45 شرکت
تعداد نمایندگی مشارکت کنندگان خارجی: 9 شرکت