نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

نمایشگاه دوچرخه اصفهان | سومین نمایشگاه دوچرخه، موتور سیکلت ، هیبریدی و قطعات یدکی اصفهان در سال 1403

تاریخ برگزاری نمایشگاه دوچرخه اصفهان

صفحه تخصصی نمایشگاه دوچرخه اصفهان با همکاری سایت استان اصفهان و پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان

در این صفحه می توانید اخبار مربوط به سومین نمایشگاه دوچرخه، موتور سیکلت، هیبریدی و قطعات یدکی اصفهان در سال 1403، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این بخش ، لیست مشارکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه نمایشگاه را مشاهده کنید.

برگزار کننده: شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان

گاه شمار نمایشگاه دوچرخه و موتور سیکلت اصفهان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

برای مشاهده تقویم برگزاری کلیه نمایشگاه های دوچرخه و موتورسیکلت در کشور و جهان به لینک زیر مراجعه فرمایید

برگزار کننده نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان

شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار کننده این نمایشگاه است.

راه های تماس با برگزارکننده :

لوگو شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان

ثبت نام در نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان

جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه هیبریدی اصفهان لطفا از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.

دسترسی سریع به صفحات مرتبط با نمایشگاه دوچرخه اصفهان

ثبت نام و درج مشخصات شرکت در سایت اخبار نمایشگاه

برای درج اطلاعات و مشخصات شرکت خود در لیست فعالان حوزه ی فعالیت تخصصی خود در سایت لطفا فرم ذیل را تکمیل کنید:

همه چیز درباره نمایشگاه دوچرخه، موتور سیکلت اصفهان

صنعت موتورسیکلت از جمله صنایع مهم در بخش حمل‌ونقل شهری بوده و موتورسیکلت و دوچرخه نقش مهمی در کاهش ترافیک و بهبود حمل‌ونقل شهری دارند و این صنعت با بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت و ۴۸ هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش و ایجاد اشتغال برای ۱۶ هزار نفر نیاز به فعالیت‌های تجاری و فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه‌ دارد تا در این فرصت فعالان و کارشناسان این صنعت بتوانند در یک فضای دوستانه به بررسی راه‌های ایجاد تحول و پیشرفت بپردازند و در نهایت بتوانند با به نمایش گذاشتن محصولات خود بِرندهای تجاری را به بازارهای هدف معرفی و عرضه نمایند. یکی از سکوهای بسیار مهم در معرفی و شناسایی توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی، رویدادها هستند. مشارکت و حضور در انواع رویداد مانند همایش، نمایشگاه و … باعث می‌شود تا توانمندی واحدها و بنگاه‌های مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته و زمینه را برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم سازد. در جهان امروز دستاوردهای حضور در یک رویداد، وسیع‌تر و گسترده‌تر از مبادلات تجاری است که در جریان برگزاری و دایر بودن آن، میان مدعوین، مشارکت کنندگان، غرفه‌داران، تُجار و بازدیدکنندگان صورت می‌گیرد.
نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه شهر آفتاب شامل شرکت‌ها و نماد‌های تجاری معتبر است. موتورسیکلت برقی، هیبریدی، دوچرخه، سه چرخ، چهار چرخ و تجهیزات وابسته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود و برپایی این رویداد فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار و تولید محصولات متنوع وسازگار با محیط زیست است.

اهداف برگزاری نمایشگاه

1 بررسی خواسته‌های مشتریان (اعم از شبکه فروش و یا نمایندگی و مصرف‌کننده نهایی)
2‌ بررسی و مطالعه نقاط قوت و ضعف رقبا و آشنایی با آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها
3. دعوت از هیات‌های تجاری از کشورهای هدف چه در حوزه کسب سهم بازار در مقوله صادرات و یا مشارکت در تولید و ساخت
4. دعوت از مقامات ارشد و آگاهی‌رسانی به آنان درحوزه تغییر نگاه در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری با حضور همه تولیدکنندگان
5. محلی مناسب و استراتژیک برای به نمایش گذاشتن و رسانه‌ای کردن و مطرح نمودن مطالبات – نیازها، خواسته‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در قالب اتحادی بزرگ و همه جانبه و انتشار بیانیه واحد
6. برندسازی و جایگاه‌سازی رویداد به‌عنوان بزرگترین و مهم‌ترین رویداد (علمی، عملی و تجاری) در حوزه صنعت و بهره‌برداری از نتایج آن در کوتاه‌مدت- میان مدت و بلند مدت
7. ایجاد فضای تولید فکر، ایده و نظریات کارشناسی و به صحنه آوردن محققان، پژوهش‌گران، نخبگان حوزه‌ مرتبط و تعامل موثر بین مراکز علمی و پژوهشی و دستگاه‌های قانونی و اجرایی کشور
8. حمایت از کالا و خدمات ایرانی و ارتقاء و تقویت جایگاه صنعت در قالب نوآوري‌ها ، فناوري‌ها و كارآفريني صنعت و دستاوردهای پژوهشی محققان
9. آشنایی، هم‌افزایی و تعامل همه ارکان و بخش‌های زنجیره تولید و تامین در یک زمان و مکان
10. کمک به رشد و اشاعه صنعت و گسترش فعاليت‌هاي بازرگاني – تجاری و بازاريابي روابط بین‌الملل و افزایش صادرات، اشتغال‌زایی و توسعه صنعت و بهبود فضاي کسب و کار.

نگاهی به ادوار نمایشگاه دوچرخه اصفهان

در اینجا می خواهیم درباره ادوار نمایشگاه دوچرخه و موتور سیکلت هیبریدی اصفهان صحبت کنیم.

زمان: 27-24 دی 1398
متراژ غیر مفید: 3000 متر مربع
متراژ مفید: 2100 متر مربع
سالنهای تحت پوشش: A4

نمایندگی کشورهای مشارکت کننده: چین
استانهای مشارکت کننده: قم، مشهد، اصفهان، تبریز

تعداد کل مشارکت کنندگان: 33 شرکت
تعداد مشارکت کنندگان داخلی: 32 شرکت
تعداد نمایندگی مشارکت کنندگان خارجی: 1 شرکت

زمان: 24-21 دی 1400
متراژ غیر مفید: 9000 متر مربع
متراژ مفید: 5000 متر مربع
سالنهای تحت پوشش: A5

نمایندگی کشورهای مشارکت کننده: چین، کره، ایتالیا، ژاپن، هند، آلمان، تایوان، هنگ کنگ
استانهای مشارکت کننده: تهران، اصفهان، شیراز، یزد، قم، مشهد، البرز

تعداد کل مشارکت کنندگان: 54 شرکت
تعداد مشارکت کنندگان داخلی: 45 شرکت
تعداد نمایندگی مشارکت کنندگان خارجی: 9 شرکت