نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمايشگاه صنعت خودرو اصفهان | شانزدهمین نمايشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان 1401

تاریخ برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان

صفحه تخصصی نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان

در این صفحه می توانید اخبار مربوط به شانزدهمین نمايشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان 1401، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت ، لیست شرکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه شانزدهمین نمايشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان را مشاهده کنید.

برگزار کننده: شرکت مديريت رویداد و نمايشگاه رونق تجارت پگاه

گاه شمار نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

برای مشاهده تقویم برگزاری کلیه نمایشگاه های صنعت خودرو اصفهان در کشور و جهان به لینک زیر مراجعه فرمایید

نمايشگاه صنعت خودرو

نمایشگاه های مرتبط

برگزار کننده نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان

شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق با بهره گیری از تجارب چندین ساله در عرصه صنعت نمایشگاهی، برگزاری رویدادها را منطبق بر استانداردهای جهانی و آخرین دستاوردهای این صنعت سرلوحه کار خود قرار داده اند.
زمینه فعالیت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی،  برگزاری همایش ها و نمایشگاه های خارجی، برگزاری همایش های ملی- تخصصی و بین المللی، طراحی، مشاوره و ساخت غرفه های نمایشگاهی و  ارائه و انجام امور بازاریابی و تبلیغات

راه های تماس با شرکت مديريت رویداد و نمايشگاه رونق تجارت پگاه:

ثبت نام در نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان

جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان لطفا از طریق لینک زیر وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.

دسترسی سریع به صفحات مرتبط با نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان

ثبت نام و درج مشخصات شرکت در سایت اخبار نمایشگاه

برای درج اطلاعات و مشخصات شرکت خود در لیست فعالان حوزه ی فعالیت تخصصی خود در سایت لطفا فرم ذیل را تکمیل کنید:

همه چیز درباره نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان

نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان هر ساله با حضور خودروسازان و واردکندگان برتر کشور برگزار می شود. معرفی ظرفیت های تولیدکنندگان داخلی، ایجاد رقابت و زمینه برقراری ارتباط مناسب میان پژوهشگران، تولید کنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
مزایای حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو:
معرفی محصولات و خدمات
با حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو،قطعات و خدمات پس از فروش این امکان فراهم می شود تا در محل غرفه از محصولات و خدمات خود به صورت بصری و حضوری رونمایی نمایید.
معرفی برند و پروسه برندینگ
حضور پررنگ و چشمگیر در نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی برندتان به مشتریان، همکاران و تقویت جایگاه تان در بازار است.
فراهم شدن بستر همکاری و ارتباطات B2B
با حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو بستر همکاری و کار با مشاغل و شرکت هایی که امکان همکاری در کار و سرمایه گذاری های مشترک وجود دارد ، فراهم می شود و شرکت های همکار با نوع خدمات و محصولات شما آشنا می شوند و در نتیجه بستر همکاری فراهم می شود.
آنالیز رقبا
نمایشگاه بین المللی خودرو بستری برای آنالیز محصولات و خدمات رقبا و چگونگی ارائه خدمات آنها می باشد ، تا با آنالیز رقبا راه کار های بهبود برند و شرکت شما هم فراهم شود و یا حتی در مواردی هم ارتقا یابد
امکان جدب سرمایه گذار
حضور در نمایشگاه خودرو بستری برای جذب سرمایه گذاران نیز است. چرا که بسیاری از سرمایه گذاران با حضور در نمایشگاه ها به دنبال پیدا کردن خدمات و محصولاتبا کیفیت هستند و شما با داشتن یک غرفه درجه یک در نمایشگاه می توانید این سرمایه گذاران را جذب کنید.
گروه های کالایی مشارکت کننده:
قطعات و مجموعه های خودرو
مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو
مراکز و شرکت های تعمیرات و نگهداری خودرو
همه مراکز و شرکت ها و فروشندگان مرتبط با صنعت خودرو
ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی
بازرگانی و خدمات پس از فروش
تولید کنندگان و فروشندگان محصولات پاک کننده خودرو
تحقیقات و طراحی مهندسی
لوازم تزیینی و اکسسوری خودرو
نشریات تخصصی خودرو و خدمات خودرو

نگاهی به ادوار نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان

در اینجا می خواهیم درباره ادوار نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان صحبت کنیم.

این نمایشگاه در ۹ هزار متر مترمربع مساحت و در سه سالن نمایشگاهی با حضور ۱۰ شرکت کننده 4 تا ۶ بهمن ماه 1396 برگزار شد. در این نمایشگاه دستاوردهای صنایع خودروسازی داخلی در بخش تولید و مونتاژ و همچنین محصولات واردکنندگان و نمایندگان خودروسازی های خارجی عرضه شد.

 ازهشتم بهمن ماه تا دوازدهم همین ماه به مدت پنج روز ادامه داشت. این نمایشگاه که در شش هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا خواهد شد، به ارائه و نمایش جدیدترین محصولات شرکت های خودروساز و همچنین نمایندگان شرکت های خارجی فعال در بازار ایران می پردازد.
در این نمایشگاه ۲۰ برند مطرح خودرویی داخلی و خارجی حضور خواهند داشتند و انواع خودرو و خدمات جانبی مرتبط با خودرو را در معرض بازدید عمومی قرار دادند. در کنار این نمایشگاه، برنامه های جانبی گوناگونی نیز برگزار شد که از آن جمله می توان به تست درایو توسط برخی شرکت های مطرح خودروساز و همچنین نمایندگی های فعال برندهای خارجی اشاره کرد.

شرکت های شاخص

مطالب پیشنهادی

انتشار دهید