نمایشگاه ها

عرضه محصولات شرکت ندا ارتباطات آسیا با بالاترین کیفیت و استاندارد در بازارهای داخلی

ابراهیم رحیم زادگان مدیر عامل شرکت ندا ارتباطات آسیا: عرضه محصولات شرکت ندا ارتباطات آسیا با بالاترین کیفیت و استاندارد در بازارهای داخلی

شرکت ندا ارتباطات آسیا توجه به نیازهای داخلی در زمینه تهویه مطبوع، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع کولر های گازی با برند های میلون و کولیران آغاز کرد و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و استاندارد، قابل رقابت با برترین نمونه های خارجی، تحت نام این برند ها به بازار عرضه و رضایت کامل مشتریان را جلب کرده است. این شرکت اخیرا در راستای توسعه فعالیت های خود اقدام به تولید سبد متنوعی از محصولات لوازم خانگی کرده است. نشریه اقتصاد و نمایشگاه با ابراهیم رحیم زادگان مدیر عامل شرکت ندا ارتباطات آسیا گفت و گویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

مدیر عامل شرکت ندا ارتباطات آسیا با اشاره به تاریخچه فعالیت های این شرکت اظهار داشت: فعالیت ما از سال 1395 با تولید انواع کولر های گازی تحت نام برند های میلون و کولیران آغاز شد و در طی این سال ها موفق شده ایم محصولات خود را با بالاترین کیفیت تحت نام این برند ها با به بازار عرضه نماییم و رضایت کامل مشتریان را جلب نماییم.

وی افزود: در حال حاضر به دنبال تولید انواع محصولات لوازم خانگی با برند ابکازو هستیم. برندهای شرکت ندا ارتباطات آسیا در سطح کشور شناخته شده است و محصولات آن از جایگاه مناسبی در بازار لوازم خانگی برخوردار است.

در ابتدای فعالیت شرکت ندا ارتباطات آسیا بالغ بر پنجاه نیروی متخصص در مجموعه مشغول به فعالیت شدند؛ ابراهیم رحیم زادگان با بیان این مطلب اعلام کرد: با اجرای برنامه های توسعه ای شرکت ندا ارتباطات آسیا به دنبال ایجاد اشتغالزایی برای بالغ بر صد نیروی جدید است.

ابراهیم رحیم زادگان با اشاره به وضعیت صنعت لوازم خانگی ایران گفت: صنعت لوازم خانگی ایران، سابقه‌ی فعالیت چند‌ده‌ساله دارد و توانسته در انبوه مشکلات داخلی و خارجی، روی پای خود بایستد، تولیدات صنعت لوازم خانگی در سطح کشور به طور دائم در حال پیشرفت و توسعه است و شاهد ورود  برند های جدیدی به بازار هستیم. با توجه به رشد نیاز مصرف کنندگان داخلی و برنامه توسعه صادرات محصولات ایرانی به کشور های منطقه، در آینده شاهد پیشرفت و ترقی بیشتر این صنعت خواهیم بود، خوشبختانه در حال حاضر برند های مطرحی در سطح کشور در حال تولید و عرضه محصولات با کیفیت به بازار های داخلی و هم خارجی هستند و می توان برای این صنعت چشم انداز مثبتی را متصور شد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت نهادهای سیاست گذار از صنعت لوازم خانگی تصریح کرد: افزایش حمایت دولت در این عرصه از تولیدکنندگان و تولیدات داخلی باعث رشد روز افزون این صنعت می شود. محصولات ایرانی به دلیل کیفیت بالا، قابل رقابت با برترین برندهای خارجی هستند و در صورت حمایت بیشتر شاهد توسعه بازار لوازم خانگی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه لوازم خانگی نقش مهمی در توسعه برندینگ شرکت های این صنعت ایفا می کند؛ خاطرنشان ساخت:  نمایشگاه تاثیر مهمی بر روی عرضه محصولات در بازار داخلی دارد و بازدیدکنندگان می توانند با انواع محصولات و دستاوردها و توانمندی های صنعت آشنا شوند و از نزدیک در جریان فعالیت شرکت ها قرار گیرند.

ابراهیم رحیم زادگان در پایان از برنامه های گسترده این شرکت در بیست دومین نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی خبر داد و گفت: ما در این نمایشگاه محصولات جدید شرکت ندا ارتباطات آسیا را در معرض دید بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار می دهیم.