نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

نمایشگاه ایران پلاست 1403 | هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تهران (IranPlast) 1403

تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران پلاست

صفحه تخصصی نمایشگاه ایران پلاست
با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه و برگزارکنندگان نمایشگاه

در این صفحه می توانید اخبار مربوط به هجدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست تهران سال 1403، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت ، لیست مشارکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه نمایشگاه را مشاهده کنید.

برگزار کننده: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

مجری برگزاری: راهکار تجارت مدیریت کوشا

گاه شمار نمایشگاه ایران پلاست

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

برای مشاهده تقویم برگزاری کلیه نمایشگاه های ایران پلاست در کشور و جهان به لینک زیر مراجعه فرمایید

اخبار نمایشگاه های ایران پلاست

آرشیو اخبار >

برگزار کننده نمایشگاه ایران پلاست (IranPlast)

برگزار کننده هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 1403 (IranPlast 2024) شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا می باشد.

راه های تماس با برگزارکننده :

لوگو شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا

ثبت نام در نمایشگاه ایران پلاست

جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه ایران پلاست لطفا از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.

دسترسی سریع به صفحات مرتبط با نمایشگاه ایران پلاست

ثبت نام و درج مشخصات شرکت در سایت اخبار نمایشگاه

برای درج اطلاعات و مشخصات شرکت خود در لیست فعالان حوزه ی فعالیت تخصصی خود در سایت لطفا فرم ذیل را تکمیل کنید:

همه چیز درباره نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.

این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود.

شرکت راهکار تجارت، مدیریت کوشا به عنوان یکی از بزرگترین و خوشنام ترین شرکت های برگزاری نمایشگاه های بین المللی در داخل وخارج از کشور مجری برگزار کننده پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست است.

مواد اولیه:

گرمانرم ها – انواع آلیاژهای پلیمری -آمیزه ها – انواع پودر و گرانول – پلی استایرن – ‌ اتیلن و پلی اتیلن – انواع پلی آمید – انواع مستربچ – پلی پروپیلن ها -‌ آلیاژهای پی بی تی -آلیاژهای پلی کربنات – پلی اتیلن ترفتالات – پلی یورتان گرمانرم – آمیزه های پی وی سی – الاستومرهای گرمانرم – کوپلیمرها – انواع رزین- انواع ملامین – رزین های ریخته گری – رزین های پلی استر -الاستومرهای پی یو – فوم ها – فوم پلی اتیلن – رزین های ریخته گری پی یو – انواع لاستیک -انواع افزودنی – انواع استئارات -ترکیبات رهاکننده  قالب گیری – استابیلایزرها – روان کننده ها – انواع پرکننده -رنگدانه ها – انواع چسب ها -‌ مواد خام پوشش دهی – الیاف مصنوعی – رزین های فنولیک – آمیزه های سیلیکونی – انواع رزین رنگ – انواع رزین آلکید – مواد و الیاف تقویت کننده – میکا -ترکیب های میانجی – ترکیب های کمکی – انواع کاتالیزور – انواع پاک کننده- انواع لاک الکل ها

کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته:

انواع لوله و اتصالات پ پ، پی وی سی و پی ای -انواع محصولات بسته بندی – تولید فیلم و ورق – ظروف و وسایل بسته بندی–فیلم بسته بندی مواد غذایی و دارویی – فوم بسته بندی – طناب و نخ پلاستیکی -‌ محصولات لایه دار –انواع برچسب – انواع بطریهای پت – محصولات لاستیکی و سیلیکونی – ورقه های لاستیکی – انواع تسمه نقاله – انواع پوشش، غلطک و قطعات لاستیکی – نوارهای سیلیکونی-قطعات و پروفیل های شیلنگ – محافظ کف -قطعات و محصولات صنعتی –بشکه و لوله های پی ای –پالت و جعبه های پلاستیکی – پرده های صنعتی – ورق های پلیمری – انواع بند و تسمه پی ای تی و پ پ – انواع پلاستیک، پروفیل و قطعات صنعتی – انواع ظروف صنعتی – توری و شبکه – انواع برس و قلم مو –انواع محصولات و قطعات پلاستیکی برای صنایع متفاوت –اسپری های پی وی سی و پی یو – انواع قرقره و غلطک صنعتی – انواع سبد و جعبه – انواع بلنداسکله معلق –کامپوزیت های مورد استفاده در خودروسازی –انواع قطعات و محصولات کامپوزیتدر صنایع مختلف –ورق های کامپوزیت – نانوکامپوزیت ها – انواع قطعات تزئینی پلاستیکی– محصولات فوم – فوم های بسته بندی – انواع قطعات و ورقه های فوم – محصولات اسفنجی و فومی  سیلیکونی – انواع فوم های عایق بندی و درزگیر -قطعات تمام شده برای صنایع خانگی– انواع محصولات برای صنایع ساختمان سازی – انواع پوشش دیوار – انواع سقف کاذب – انواع پروفیل و پانل – انواع پوشش کف – نوارهای عایق –انواع پروفیل در و پنجره – تجهیزات جانبی – لوازم بهداشتی – محصولات عایق بندی – انواع محصولات و قطعات اکسترود شده – انواع محصولات ترموفورمینگ – محصولات آهنگری و ریخته گری –فیلم های شرینک– فیلم های کششی – فیلم های پت – ورقه ها و فیلم های پی وی سی و پی وی دی سی  – انواع ورق پی سی و پ پ – ورقه های آکریلیک – انواع ورق و فیلم حبابی – محصولات آمیزه ای و گرانولی – انواع محصولات یکبار مصرف – محصولات قابل بازیافت – محصولات غیرپلاستیکی

ماشین آلات و تجهیزات:

انواع میکسر-‌ غلطک -‌ خردکن و آسیاب – گرانول ساز – خطوط آمیزه سازی – خطوط بازیافت – انواع کوره های صنعتی – ماشین آلات و خطوط اکسترودر و اکستروژن – انواع ماشین پرس و فشرده سازی – ماشین آلات اسفنج ساز–ماشین آلات بافندگی تور – ماشینهای قالب گیری ، ترموفورمینگ و تزریق -‌ انواع ماشین های تولید – ماشینهای خم کن و لب بر – ماشینهای برش– دستگاه های برش اولتراسونیک -دستگاه های برشلیزری – انواع ماشین آلات سوراخ کن – انواع ماشینهای چاپ -ماشین آلات چاپ بطری، قوطی و چرم – دستگاه های سیلک اسکرین – دستگاه های پوشش دهی – دستگاه های بافندگی –  ماشین آلات جوش پلاستیک –انواع قالب ها – ماشین آلات و تجهیزات خودروسازی – سیستم هایانتقال و نقاله مواد – سیستم های مونتاژ – ماشین آلات بادی -تجهیزات جانبی- تکنولوژی های خنک کننده و گرم کننده–برج های خنک کننده – ماشین آلات خنک کننده – کمپرسورها –گرم کننده های جت بخار – دستگاه های خنک کننده –سیستمهای تصفیه– تجهیزات اندازه گیری و آزمایش- تجهیزات و قطعات جانبی مرتبط

خدمات:

خدمات فنی و مهندسی – خدمات پس از فروش -‌ خدمات نرم افزاری -کتاب های راهنما – انجمن ها –خدمات پیمانکاری–خدمات اطلاع رسانی – خدمات مشاوره -‌ خدمات بازاریابی – خدمات صنعتی و آزمایشگاهی –خدمات طراحی و دکوراسیون– سیستم های کنترل – خدمات آموزشی – پروژه های کلید در دست – خدمات بازرگانی -‌ خدمات صادرات و واردات ،‌ خدمات نظارتی – نشریات تخصصی

نگاهی به ادوار نمایشگاه ایران پلاست

پیش از برگزاری ایران پلاست و در سال‌های قبل از شروع دهه 1380، نمایشگاه‌هایی در صنعت پلاستیک و لاستیک برگزار می‌شدند، اما شروع نمایشگاه تخصصی در صنعت پلاستیک را باید در سال 1381 با برگزاری ایران پلاست اول دانست. دوره اول ایران پلاست در روزهای 19 تا 23 آذر 1381 برگزار شد. در دوره اول 71 شرکت خارجی از 18 کشور جهان همراه 223 شرکت داخلی در نمایشگاه شرکت کردند. با وجود تمام مصائب پیش رو، پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر مدیریت عامل وقت پتروشیمی‌ از مهم‌ترین عوامل استحکام پایه‌های ایران پلاست عنوان می‌شود. نظرسنجی‌ها از ایران پلاست دوره اول حاکی از رضایت 92.5 درصدی حاضران از حضور در نمایشگاه و ابراز تمایل 84 درصد آن‌ها برای حضور مجدد در این نمایشگاه بوده است.

دوره بعدی ایران پلاست به فاصله یک سال پس از دوره اول در تاریخ 19 تا 23 آذر 1382 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شد. در این دوره 171 شرکت خارجی از 21 کشور دنیا در نمایشگاه حاضر شدند. تعداد شرکت کننده های داخلی نمایشگاه هم از عدد 223 در دوره قبل به 287 در این دوره و تعداد نماینده‌های گروهی کشورهای خارجی از عدد یک در دوره قبل به عدد چهار در این دوره رسید. پیشرفت و ارتقای سطح برگزاری ایران پلاست در این دوره به حدی رسید که رایفن هاورز رئیس نمایشگاه K آلمان به ایران آمد‌ و از ایران پلاست دیدن کرد.

دوره سوم با حفظ ساختار برگزاری دوره‌های قبل و البته بهبود برخی شاخص‌های نمایشگاهی نظیر افزایش تعداد شرکت‌های داخلی به عدد 342 در کنار حضور 220 شرکت خارجی از 21 کشور در روزهای 23 تا 29 آذر سال 1383 برگزار شد. در این دوره فضای زیر پوشش نمایشگاهی به مساحتی بالغ بر 40 هزار متر مربع رسید که از این مقدار، حدود 14.400 متر مربع از آن در اختیار شرکت‌کنندگان خارجی و 11.086 متر مربع فضای مفید در اختیار شرکت‌کنندگان داخلی قرار گرفت. در این دوره تعداد سالن های نمایشگاهی به عدد 10 رسید.

دوره چهارم ایران پلاست به فاصله یک سال از دوره سوم در تاریخ  12 تا 15 آذر 1384 برگزار شد. در دوره چهارم ضعف در پایگاه اینترنتی نمایشگاه و استفاده از سایر ابزارهای اطلاع‌رسانی از جمله اصلی‌ترین مسائل و مشکلات مطروحه از جانب شرکت‌کنندگان در نمایشگاه محسوب می‌شود. این ضعف در استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی زمانی به حداکثر رسید که در کتاب نمایشگاه، اطلاعات مربوط به 199 واحد درج نشده بود.

دوره چهارم ایران پلاست، با حضور 290 شرکت خارجی از 22 کشور و 392 شرکت ایرانی برپا شد. از تحلیل‌ها و گزارش‌های آن دوره بر می‌آید که 20هزار بازدیدکننده داخلی و 1050 بازدیدکننده خارجی از این نمایشگاه استقبال کرده‌اند.

از جمله اتفاقات جدید در این دوره نمایشگاه، اقدام برگزار‌کنندگان برای دعوت از 14 خبرنگار آسیایی و اروپایی برای پوشش خبری نمایشگاه است. البته حضور خبرنگاران خارجی در کشور محدود به بازدید آن‌ها از ایران پلاست نبوده و برگزارکنندگان امکان بازدید این خبرنگاران را از برخی مناطق اقتصادی پتروشیمی نظیر عسلویه فراهم کرده بودند.

ایران پلاست پنجم در 16 تا 20 آبان 1385 برگزار شد. آمارهای منتشره نشان می‌دهد در ایران پلاست پنجم 650 شرکت شامل 390 شرکت داخلی و 260 شرکت خارجی از بیست کشور آلمان، اتریش، تایوان، کره جنوبی، چین، ایتالیا، ترکیه، فرانسه، اسپانیا، هلند، مالزی، مصر، امارات، عربستان، سوئیس، ژاپن، استرالیا، سوئد، کانادا و هند شرکت کردند. بیش‌ترین تعداد حضور از یک کشور مربوط به آلمان با 47 شرکت‌کننده است. در رتبه‌های بعدی کشور چین با 39‌، تایوان با 29 و ایتالیا با 28 شرکت قرار گرفتند. شرکت های خارجی در مجموع فضایی به مساحت 3899 متر مربع و شرکت‌های داخلی هم فضایی برابر با 11564 مترمربع را به خود اختصاص دادند.

در این دوره طیف وسیعی از اصلی‌ترین بازیگران صنعت پتروشیمی ایران (از قبیل سازندگان ماشین‌آلات و تجهیزات پلیمری کشور) در نمایشگاه شرکت نکردند. هر چند بسیاری این اقدام تشکل‌ها مبنی بر تحریم نمایشگاه را مقدمه‌ای برای انسجام بیش‌تر آن‌ها و پی‌گیری محکم‌تر خواسته‌های جمعی خود می‌دانند، اما تردیدی نیست که افت در بسیاری از شاخص‌های نمایشگاهی ایران پلاست دوره پنجم از این تحریم تأثیر پذیرفته است.

برگزاری دوره ششم ایران پلاست با چاپ کتاب نمایشگاه ایران پلاست با اطلاعاتی به پنج زبان فارسی، انگلیسی همراه بود. این اقدام با هدف تسهیل حضور و افزایش کیفیت ارتباطات و مبادلات شرکت‌های خارجی و داخلی حاضر در نمایشگاه ایران پلاست 2008 انجام شده است.

در این دوره که از 21 تا 24 آبان برگزار شد‌، به منظور جذب مخاطبان خارجی بیش از 100 برنامه تبلیغاتی برون‌مرزی تهیه شد و در شبکه‌های ماهواره‌ای سحر به زبان کردی، العالم و الکوثر به زبان عربی و پرس تی وی به زبان انگلیسی پخش شد. متراژ مفید نمایشگاهی بنا بر آمار منتشره 16 هزار مترمربع اعلام شد‌ که از این مقدار حدود 3100 مترمربع به بخش ارزی و باقی آن به بخش ریالی تخصیص یافته بود و تعداد شرکت‌کنندگان به عدد 503 کاهش یافت. از این میان 366 شرکت داخلی و 137 شرکت خارجی از 13 کشور (بنا بر آمار 6 کشور به صورت ملی و 7 کشور از طریق نمایندگان خود) در ایران پلاست ششم حضور داشتند. برخی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت‌کنندگان دوره ششم بارت بود از سیستم‌های حمل و نقل نمایشگاه و نیز قیمت‌های بالای اجاره غرفه که با تلاش مسئولان مرتفع شد.

از جمله ابداعات برگزارکنندگان ایران پلاست ششم، ثبت‌نام اینترنتی بود که بسیاری از شبهات مبنی بر ترجیح روابط بر ضوابط برای جانمایی نمایشگاه را مرتفع کرد. ضمناً واگذاری غرفه‌های برخی از سالن‌ها به تشکل‌هایی چون شرکت تعاونی تولیدکنندگان محصولات پلاستیک و انجمن صنایع همگن پلاستیک سپرده شد و به بخشی از خواسته خود مبنی بر برخورداری از نقش و سهمی موثر در برگزاری نمایشگاه رسیدند. از دیگر نکات حائز اهمیت در این دوره عدم حضور آلمان به عنوان بزرگ‌ترین شرکت‌کننده دوره قبل بود که احتمالاً ریشه در تحریم‌های آن دوران داشته است. در این دوره چینش غرفه‌ها بر مبنای موضوع فعالیت شرکت‌کنندگان اجاره‌کننده بود که در این سطح برای اولین بار در تاریخ ایران پلاست صورت می‌گرفت. به گفته منابع رسمی، این دوره ایران پلاست، حدود 60 هزار نفر بازدیدکننده را به خود جذب کرده است.

هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 تیر‌ 1389‌ بـا حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار شد. این نمایشگاه درمقایسه با نمایشگاه ششم، شاهد رشد چشم‌گیر در مشارکت شرکت‌های خارجی، داخلی و افزایش فضای نمایشگاهی و همچنین تعداد شرکت‌های مشارکت‌‌کننده بوده است. در دوره هفتم نمایشگاه ایران پلاست، 423 شرکت ایرانی و 257   شرکت خارجی از 22 کشور جهان در مساحتی بیش از 19.300‌ مترمربع در 13 سالن حضور داشتند. در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های ایرانی، شرکت‌های خارجی از آلمان، ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، چین، تایوان، کره جنوبی، سوییس، هلند، عربستان سعودی، پاکستان، استرالیا، پرتغال، کانادا، هندوستان‌، امارات متحده عربی، قطر، انگلستان، ژاپن و سوئد حضور داشتند و نوآوری‌ها، محصولات و خدمات‌شان را ارائه دادند

ایران پلاست هشتم میزبان نمایندگانی از حدود 20 کشور جهان ازجمله چین، ترکیه، تایوان و هند به صورت پاویون و نمایندگانی از سایر کشورها از جمله آلمان، اتریش و ایتالیا و … بود و با شعار نمایش نوآوری‌ها و توسعه همکاری 14 تا 17 آبان 1391 برگزار شد. از سیاست‌های این دوره می‌توان به جذب بازدیدکننده خارجی، عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها، تبلیغات تخصصی گسترده، جذب شرکت‌های با نوآوری بالا و ایجاد نمایشگاه دائمی در فضای مجازی اشاره کرد. این نمایشگاه با حضور 600 شرکت ایرانی و خارجی در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع برگزار شد.

نهمین نمایشگاه بین‌الملی ایران پلاست از 3 تا 7 مهر‌ برگزار شد و رکورد حضور شرکت‌ها در نمایشگاه را تا آن زمان شکست. در نمایشگاه نهم 750 شرکت داخلی و خارجی از 13 کشور ایتالیا، اتریش، ترکیه، تایوان، کره جنوبی، چین و هند به صورت پاویون و انگلستان، آلمان، اسپانیا، یونان، هلند و امارات به صورت مستقل حضور داشتند و فضای اختصاص داده شده به شرکت‌های خارجی نسبت به دوره گذشته چهار برابر شده بود. پوشش خبری بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت پلاستیک کشور را بیش از 70 خبرنگار داخلی و 25 خبرنگار خارجی بر عهده داشتند و دو آژانس اختصاصی عکاسی و ده‌ها عکاس خبری و صنعتی این نمایشگاه را پوشش تصویری دادند.

هم‌اندیشی با حضور مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان مواد اولیه پتروشیمی، مدیران ارشد سازمان بورس کالا و وزارت صمت با موضوع عرضه مواد اولیه از برنامه‌های جانبی روز اول نمایشگاه بود. برگزاری سمینار «آینده دنیای پلاستیک» توسط سه شرکت خارجی از اتریش و آلمان برنامه حاشیه‌ای روز دوم نمایشگاه بود که در آن آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز جهان در حوزه تزریق پلاستیک و ماشین‌آلات حوزه پلیمر و پلاستیک معرفی شد. سمینار پلی هیومن و با شعار  «آیا دوست دارید 200 سال یا بیش‌تر زندگی کنید؟» توسط پرفسور طلایی، دانشمند ایرانی مقیم ژاپن، در زمینه آخرین دستاوردهای بشر برای ساخت اعضای بدن با مواد پلیمری در روز سوم این نمایشگاه برگزار شد.

آئین گشایش دهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیران نفت و صمت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اعضای کمیسیون‌های مختلف و سفرای کشورهای حاضر در نمایشگاه  برگزار شد. در این دوره بیش از 900 شرکت شامل 500 شرکت خارجی و 400 شرکت داخلی حضور یافتند و برای نخستین بار بود که تعداد شرکت‌های خارجی از ایرانی پیشی گرفت و کشورهای حاضر در نمایشگاه به عدد بی‌سابقه 25 کشور رسید. شرکت‌هایی از آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چک، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا در فهرست کشورهای حاضر در این دوره نمایشگاه قرار دارند. فضای شرکت های خارجی در این دوره به عدد بی سابقه 8 هزار متر مربع رسید که حدود 2.5 برابر دوره قبل است. در مجموع  این دوره نمایشگاه در فضای مفیدی به وسعت 26 هزار متر مربع  برگزار شد. برای دهمین نمایشگاه ایران پلاست برنامه‌ریزی ویژه‌ای به‌منظور افزایش بازدید حرفه‌ای و تخصصی انجام شد و برای نخستین بار 200 نفر از تجار حوزه پلاستیک از 19 کشور هند، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، عراق، بنگلادش، سوریه، قزاقستان، چین، ترکیه، سریلانکا، میانمار (برمه)، جمهوری آذربایجان، تونس، کنیا، بلاروس و امارات متحده عربی و ارمنستان  از نمایشگاه بازدید کردند. همچنین در این دوره با تعبیه فرم ثبت‌نام و دعوت از تجار خارجی، امکان معرفی و پیشنهاد تجار از سوی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه وجود داشت. استفاده از نرم‌افزار نوین ثبت‌نام‌ و استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه و اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه کانال تلگرام از ویژگی‌های این دوره نمایشگاه بود که زمینه مدیریت الکترونیک این رویداد بین‌المللی را فراهم کرد. طراحی سامانه ثبت‌نام بازدیدکنندگان برای نخستین بار در کشور و ثبت اطلاعات دقیق بازدیدکنندگان و خط سیر بازدید هم ویژگی دیگر این دوره بود که اطلاعات دقیق 27 هزار بازدیدکننده نمایشگاه را ثبت کرد. پوشش خبری بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت پلاستیک کشور در این دوره را بیش از 100 خبرنگار داخلی و خارجی بر عهده داشتند و یک گروه 7 نفره عکاسی به صورت ثابت این رویداد خبری را پوشش دادند و تصاویر آن‌ها در قالب بیش از 60 گزارش تصویری در سایت نمایشگاه منتشر شد. این نمایشگاه در بیش از 184 ‌وب‌سایت خبری بین‌المللی‌ شامل وب سایت 75 روزنامه، 71 سایت خبری و 23 سرویس خبری بازتاب خبری داشت و سایت‌های معتبری چون یاهو، رویترز، مارکت واچ، بوستون، بیزینس جورنال و … از منتشرکنندگان اخبار این رویداد بودند و بیش از 900 خبر از  این نمایشگاه در بیش از 100 رسانه معتبر داخلی منتشر شد.

دوره یازدهم – 1396

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهر 1396  با شعار «کسب‌و‌کار جهانی»  برگزار شد. آئین گشایش نمایشگاه با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت برپا  شد و بیش از 1100 شرکت شامل 530 شرکت خارجی و 570 شرکت داخلی در آن حضور یافتند. تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه یازدهم به عدد 24 کشور رسید و شرکت‌هایی از آسیا و اروپا برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست غرفه در اختیار گرفتند. فضای اختصاص داده شده به شرکت‌های خارجی در این دوره به عدد 9 هزار و 700 مترمربع رسید و نمایشگاه در فضای مفیدی به وسعت 36 هزار مترمربع  برگزار شد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ تاجر خارجی  به تفکیک در چهار گروه کالایی مواد اولیه 67 شرکت ، گروه ماشین آلات و تجهیزات 26 شرکت و همچنین گروه محصولات نهایی ( ساخته شده) ، نیمه نهایی ( پیش ساخته ) 97 شرکت  و خدمات  فنی و مهندسی 10 شرکت  و  14 شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور داشتند.

در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست 20شرکت از ده کشور هند ، ترکیه ، بوسنی ، آذربایجان ، عراق ، سوریه ، اردن، افغانستان ،پاکستان  و اقلیم کردستان شرکت کرده اند و همچنین برای 72 شرکت داخلی و خارجی به مدت دو هفته نمایشگاه مجازی برگزار  شد.

چهاردهمین دوره ‎نمایشگاه ایران‌پلاست در چهار روز از 19 تا 22 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر، در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

شرکت های شاخص

مطالب پیشنهادی

انتشار دهید