نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

نمایشگاه طلا و فلزات گرانبها اصفهان | هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان (Goldindex 2024) سال 1403

تاریخ برگزاری نمایشگاه طلا و فلزات گرانبها اصفهان

صفحه تخصصی نمایشگاه طلا و فلزات گرانبها اصفهان با همکاری سایت استان اصفهان و پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها و شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان


در این صفحه می توانید اخبار مربوط به هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا،فلزات گرانبها، گوهر سنگ ها،ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان در سال 1403 (Goldinex 2024) اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت ، لیست شرکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه نمایشگاه را مشاهده کنید.

برگزار کننده: شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

گاه شمار نمایشگاه طلا و فلزات گرانبها اصفهان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

برای مشاهده تقویم برگزاری کلیه نمایشگاه های طلا و جواهر کشور و جهان به لینک زیر مراجعه فرمایید

پوستر هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها و ماشین آلات اصفهان در سال 1403

اخبار نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

آرشیو اخبار >

کارگاههای آموزشی نمایشگاه بین‌المللی طلا و فلزات گرانبها اصفهان

همایش های همراه با نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در سال 1403

نمایشگاه های مرتبط

برگزار کننده نمایشگاه طلا و فلزات گرانبها اصفهان

شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان برگزار کننده هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی طلا و فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها و ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان در سال 1403 می باشد. در قسمت بعد اطلاعات تماس با برگزار کننده را خواهیم داشت.

راه های تماس با شرکت برگزار کننده :

لوگو شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان

ثبت نام در نمایشگاه گوهر سنگ اصفهان

جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه فلزات گرانبها، گوهر سنگ ها لطفا از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.

روایتی از سی سال تلاش

31 سال شد. در اوایل دهه هفتاد زمانی‌که کشور سخت در تب و تاب بازسازی‌های پس از جنگ بود، همه‌جا تلاش می‌شد تا میل به پیشرفت و توسعه در پیش چشم مردم نمایش داده شود و امیدواری به آینده از میانه خرابی‌های برجای مانده با تلاش مسئولان و متخصصان بازآفرینی می‌شد. داستان نمایشگاه اصفهان هم از دل همین تلاش‌ها بیرون آمد. شاید باورکردنی نباشد که شروع این نمایشگاه عظیمی که امروز در شرق اصفهان شاهد آن هستیم، زیر چند چادر ایتالیایی ساده بسته شد که اول بار برای نمایش تجهیزات فولادی از آن استفاده می‌شد و مدتی هم یک گروه سیرک ایتالیایی در زیر آن به اجرای برنامه می‌پرداختند.
این چادرها در آن دوران برای اصفهان که از سال‌ها قبل کلنگ‌های صنعتی شدن را خورده بود و اکنون دستاوردهای بسیاری برای عرضه و نمایش داشت به مثابه غنیمتی بود که این فرصت را در اختیار صاحبان حرفه و صنعت قرار می‌داد تا فضایی را برای نمایش توانایی‌ها، محصولات و عرضه مستقیم کالا پیدا کنند. در زیر این چادرها در حاشیه زاینده‌رود و در جوار قدیمی‌ترین پل تاریخی شهر، نمایشگاه اصفهان راه‌اندازی شد اما شهر در حال توسعه، حریص‌تر از آن بود که بتوان دستاوردهایش را زیر چند چادر ساده به نمایش گذاشت. هرچه سال‌ها می‌گذشت، کمبود فضا و امکانات بیشتر احساس می‌شد و مدیران وقت شهری در جستجوی چاره، سازه‌هایی سوله مانند را به این فضا اضافه می‌کردند. نخستین سالن در سال 1378 به نام «نقش جهان» تأسیس شد. چهار سال بعد سالن «شیخ بهایی» به این مجموعه اضافه شد و در سال 1384 سالن «میرداماد» نیز در کنار چادرهای قدیمی ساخته شد. این سوله‌ها هرگز فضای استانداردی را عرضه نکردند و ساخت آن‌ها تلاشی بود برای نیازهای روز افزون صاحبان کسب و کار که دیگر قادر نبودند زیر آن چادرها، حجم دستاورهای خود را بگنجانند. این همه در حالی بود که طی آن سال‌ها نمایشگاه‌های مهم و بزرگی آغاز به کار کردند که برخی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی کشور به شمار می‌روند. نمایشگاه فرش دستباف، دام و طیور و کامپیوتر در همان فضای غیر استاندارد کار خود را در بالاترین سطح آغاز کردند.
با این حال توسعه فضاهای تکنولوژیک و پیدایش کسب و کارهای جدید در کنار فضاهای صنعتی که به مرور به دوران بلوغ خود می‌رسیدند، افزایش مراکز دانشگاهی که اصفهان را به یک قطب علمی مبدل کرد و توسعه همه جانبه شهر، برنامه‌ریزان شهری را به این جمع‌بندی رسانید که ظرفیت موجود نمایشگاهی برای شهری مانند اصفهان در آینده نزدیک ناکافی خواهد بود. از این رهگذر پس از چندین دوره بررسی‌های کارشناسی، زمین فعلی نمایشگاه اصفهان به عنوان مکانی مناسب برای برپایی نمایشگاه ارزیابی شد و در سال 1385 عملیات دیوارکشی این زمین آغاز شد. همزمان مطالعات وسیعی در راستای هماهنگی این بنا با بالاترین استانداردهای بین‌المللی آغاز شد. به علاوه لازم بود که نمایشگاه آینده‌ای که قرار است در شهری مانند اصفهان برپا شود با ویژگی‌های معماری ایرانی_ اسلامی تطابق لازم را داشته باشد. اینگونه بود که مدت 14 سال زمان برد تا نمایشگاه کنونی مورد بهره‌برداری قرار گیرد. بالاخره در آبان‌ماه 1399 اصفهان شاهد بهره‌برداری از یک رویای تاریخی بود. سالن امیرکبیر به عنوان نخستین فاز نمایشگاه در اختیار اهالی صنعت و اقتصاد قرار گرفت اما کار ساخت نمایشگاه در این مرحله خاتمه پیدا نکرد. رویای بزرگ شهر فازهای آتی و مراحل تکمیلی مهم دیگری نیز دارد. از تیرماه 1401 این مراحل تکمیلی در دستور کار قرار گرفت. احداث جاده های تکمیلی سایت نمایشگاه، احداث فاز اول پارکینگ‌های غربی نمایشگاه، آغاز فاز دو احداث پارکینگ‌ها، احداث روشنایی جاده خروجی نمایشگاه، خرید و راه اندازی دیزل ژنراتور، تسطیح و تثبیت محوطه روباز نمایشگاه جهت برگزاری نمایشگاه روباز، آغاز عملیات تکمیل ساختمان تجارت و بازاریابی از جمله اقدامات تکمیلی است که در دستور کار قرار گرفت.
نمایشگاه بین‌المللی اصفهان امروز میراث تلاش اهالی صنعت، هنر، فرهنگ و دیگر صاحبان کسب و کار از سراسر استان است. کسانی که طی این سال‌ها با دشواری‌های کمبود فضا و شرایط نامساعد کنار آمدند و در کنار دست اندرکاران نمایشگاه تلاش کردند این مجموعه را رونق دهند و بالنده کنند. به مدد همین تلاش‌ها امروز استان اصفهان می‌تواند ادعا کند که استانداردترین سایت نمایشگاهی کشور را در اختیار دارد و می‌تواند میزبانی رویدادهای بزرگ ملی و بین‌المللی را عهده‌دار شود.

نمایشگاه اصفهان حالا تنها یک سازه بین‌المللی استاندارد نیست بلکه به مدد سی سال انباشت تجربه‌ برگزاری نمایشگاه، می‌توانیم ادعا کنیم که یکی از کارآمدترین سایت‌های نمایشگاهی کشور را در اصفهان داریم. امروز با زیرساختی که این استان در اختیار دارد و نیروی انسانی کارآزموده، زمان آن رسیده که رویاهای بزرگ دیگری برای استان اصفهان بپرورانیم. در این رویاها اصفهان به قطب برگزاری رویداد در کشور مبدل خواهد شد و پیشرفت نمایشگاه محرک تغییرات بزرگ زیرساختی در کل استان خواهد بود. از رهگذار تحولات این نمایشگاه می‌توان امید به توسعه همه جانبه کسب و کارها چه در حوزه صنعت و چه تجارت در سراسر استان اصفهان داشته باشیم.

مهسا ملک پور
مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان

دسترسی سریع به صفحات مرتبط با نمایشگاه

ثبت نام و درج مشخصات شرکت در سایت اخبار نمایشگاه

برای درج اطلاعات و مشخصات شرکت خود در لیست فعالان حوزه ی فعالیت تخصصی خود در سایت لطفا فرم ذیل را تکمیل کنید:

همه چیز درباره نمایشگاه

تاریخ طلا و جواهرات در ایران سرشار از غرور و افتخارات فراوان برای سازندگان و هنرمندان ایناین حوزه می باشد و شاهکارهای هنری ایرانیان از دیرباز در سطح بین المللی مطرح بوده است. از سوی دیگر از لحاظ اقلیم جغرافیایی نیز قرار داشتن کشورمان بر روی کمربند معدنی جهان موجبات گسترش و پیشرفت دانش و صنعت فلزکاری را فراهم نموده است.
نمایشگاه محلی برای تبادل افکار و اطلاعات راجع به کالاهای تخصصی است و در صنعت طلا و جواهر،محلی است برای آشنایی تولیدکنندگان ایرانی است تا با یکدیگربه گفتگو و تبادل نظر بپردازند. نمایش جدیدترین محصولات در بخش ابزارآلات و تولیدات مصنوعات طلا و یا نشان دادن توانمندی هایی که هر بخش و یا هر شرکت تولیدی دارد، می تواند کیفیت محصولات تولیدی طلا و جواهر را بالا ببرد. اولین نمایشگاه طلا و جواهر در تهران برگزارشد، اما بعد از تهران مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز نیز در تقویم سالانه نمایشگاههای طلا و جواهر قرار گرفت.
با توجه به اینکه استان اصفهان و شهر اصفهان از دیرباز دارای قدمت صنعت طلا و جواهرات ایران است. صنعت نمایشگاه بین المللی طلا ، فلزات گرانبها، و گوهر سنگ ها به عنوان یکی از نمایشگاه های شاخص این با هدف توسعه صنعت طلا و جواهر در جنوب برگزار می شود.

گروه های کالایی

فروش انواع طلا، نقره و ساعت، آموزش تخصصی ساخت طلا و جواهر دست ساز، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، جواهرات و شمش طلا، ظروف نقره، تولید و ارائه انواع گاوصندوق، تولید جعبه جواهرات، خرمات ریخته گری و ابزار آلات و ماشین آلات ساخت طلا و تراش سنگهای زینتی

About the Isfahan Gold International Exhibition

Isfahan has the first rank of gold industry, jewelry and silver in Iran

The first specialized gold and jewelry industry town of the country will be opened in the near future in Isfahan

ISFAHAN GOLD 2023 AT A GLANCE

  • Exhibitors: 136
  • Visitors: 9957
  • Participating Countries: India, Italy, Iraq
  • Features: Workshops, Conferences, B2B Meetings, Industrial Visits
  • Total Space : 15000 sqm

More than 80% of attendees are decision makers or influencers

Visitor Profile

  • Manufacturers
  • Suppliers
  • Retailers
  • Exporters
  • Importers
  • Jewelry Designers
  • Wholesalers /Agent Retailer
  • Department / Chain Stores
  • Gift Shops
  • Higher End Jewelry Collectors