نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

نمایشگاه در و پنجره 1403 do win tech | شانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری نمایشگاه در و پنجره

صفحه تخصصی نمایشگاه در و پنجره
با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه و برگزارکنندگان نمایشگاه

در این صفحه می توانید اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی درب و پنجره 1403، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت ، لیست شرکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته  تهران   را مشاهده کنید.

برگزار کننده: شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران

گاه شمار نمایشگاه بین المللی درب و پنجره

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

برای مشاهده تقویم برگزاری کلیه نمایشگاه های در و پنجره در کشور و جهان به لینک زیر مراجعه فرمایید

اخبار نمایشگاه در و پنجره

آرشیو اخبار >

برگزار کننده نمایشگاه در و پنجره do win tech

شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران برگزار کننده شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته می باشد

راه های تماس با شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران :

لوگو شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران

ثبت نام در نمایشگاه در و پنجره

جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه در و پنجره لطفا از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.

دسترسی سریع به صفحات مرتبط با نمایشگاه درب و پنجره

ثبت نام و درج مشخصات شرکت در سایت اخبار نمایشگاه

برای درج اطلاعات و مشخصات شرکت خود در لیست فعالان حوزه ی فعالیت تخصصی خود در سایت لطفا فرم ذیل را تکمیل کنید:

همه چیز درباره نمایشگاه در و پنجره do win tech

با گسترش و توسعه صنعت در و پنجره همزمان با رشد صنایع ساختمانی در کشور، محصولات داخلی در زمینه تکنولوژی و کیفیت با نمونه های مشابه خارجی به رقابت پرداختند بر همین اساس نیاز به تخصصی شدن نمایشگاه های در و پنجره در کشور احساس شد.  نمایشگاه بین المللی در و پنجره در تهران به عنوان یکی از نمایشگاه های برتر در کشور فعالیت خود را از اواخر دهه هشتاد آغاز کرد.

مسلما برگزاري نمايشگاه تخصصي بين المللي در و پنجره در تهران ، با حضور شركتها و برندهای معتبرداخلي و خارجي كه در زمينه توليد ،‌ بازرگاني و خدمات فعاليت دارند گامي در جهت ارائه تکنولوژی ها و محصولات جدید می باشد که با استقبال گسترده فعالان صنعت ساختمان و عموم مواجه شده است.

از اهداف برگزاری نمایشگاه در و پنجره می توان به این موارد اشاره کرد:

معرفی آخرین محصولات شرکت ها و برندهای فعال در این حوزه

ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری، بازرگانی و امضای قراردادهای جدید

آشنایی با جدیدترین نوآوری ها و ظرفیت های این صنعت

شناسایی نقاط ضعف و مشکلات و رفع آنها

ایجاد فضای رقابتی میان دست اندرکاران صنعت مذکور

فراهم کردن زمینه ارتباط مستقیم میان مشتری و تولیدکننده

افزایش رويكرد صادرات محصولات به ساير كشورها

از اهـداف اختصـاصي برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره می توان به این موارد اشاره کرد:

معرفي ميزان تأثير و نقش محصولات در و پنجره ساختماني در حفظ ، صرفه جويي و استفاده بهينه از منابع انرژي و تلاش در جهت حفظ ذخاير موجود انرژي در کشور.

آگاهي از ميزان تأثيرگذاري اين محصولات در بهينه سازي مصرف انرژي واصلاح الگوي مصرف.

باتوجه به تعدد و کثرت واحدهاي توليدي، بازرگاني و خدماتي که بصورت مستقيم و غيرمستقيم در ارتباط با محصولات در و پنجره هستند  برپايي نمايشگاه تخصصي و جدا از نمايشگاه صنعت ساختمان، هم براي مشارکت کنندگان و هم براي بازديدکنندگان از اهميت و اولويت بسياري برخوردار است. لذا اين نمايشگاه نياز مخاطبين اين صنعت را به مراتب بيشتر از نمايشگاه عمومي ساختمان برآورده ميسازد. به همين دليل بسياري از واحدهاي شرکت کننده در نمايشگاه در و پنجره و صنايع وابسته، فقط در همين نمايشگاه حضورمي يابند و در نمايشگاه ساختمان مشاهده نمي شوند.

انواع در و پنجره ساختماني ، صنعتي ، بيمارستاني ، مدارس ،  سرويس هاي بهداشتي، پاركينگي و فروشگاهي در تركيب هاي مختلف آهني ، آلومينيومي ، كامپوزيت ، PVC ، UPVC، چوبي، نئوپان ، MDF  ،HDF ، لمينت ، فايبرگلاس ، فرفوژه ، استيل برنز، سه لايي، پروفيل، تمام شيشه و ضد آب ، ضد سرقت ، ضدآتش ، ضد صدا ، دوجداره ،‌ دكوراتيو ، كركره اي

انواع چهارچوب ، سردر و  فريم در تركيب هاي فوق الذكر

ماشين آلات و ابزار توليد ،‌ مونتاژ و خط توليد در و پنجره

سيستم هاي توليد روباتيك و اتوماسيون صنعتي

درب هاي گردان و اتوماتيك

انواع سيستم هاي داي كست ،‌ آنادايزينگ ، ترمال بريك ، پادركوتينگ

انواع تجهيزات و سيستم هاي دربازكن اتوماتيك، كنترل از راه دور، كنترل تردد، سيستم هاي هوشمند وسيستم هاي كنترل

انواع دربازكن هاي ساده و تصويري

كركره هاي فروشگاهي و صنعتي دستي و اتوماتيك

سيستم هاي پنوماتيك، ‌هيدروليك، روغني، هيدروالكتريك، مكانيكي و گازي

انواع يراق آلات و دستگيره در و پنجره

قفل هاي ساده و برقي

سيستم ها و تجهيزات رنگ آميزي

مـواد اوليــه

مواد شيميايي (جلادهنده ها،‌ پاك كننده ها، …

نوار و مواد مخصوص آب بندي و درزگيري

انواع شيشه هاي مخصوص در و پنجره شامل دوجداره، رفلكس، رنگي، مشجر، خم، سيكوريت، …

گلخانه ، پارتيشن و بالكن هاي كاذب

مهندسي،‌ نصب و اجرا

صادرات و واردات محصول

تعميرات و خدمات پس از فروش

طراحي و سيستم نرم افزاري

بسته بندي و حمل و نقل

صنــايع و تجهيـزات وابسته

شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران به عنوان واحدی که فعالیت تخصصی آن برگزاری نمایشگاه های مختلف است از ابتداي سال ۱۳۸۰ و پس از انفکاک شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از سازمان توسعه تجارت ایران آغاز به کار نموده است. تجربه برگزاری ۵۴ نمایشگاه مختلف بین المللی داخلی و خارجی، پشتوانه شکل گیری و تأسیس این شرکت بوده که از طریق کادر مدیریتی آن از شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به این شرکت انتقال یافته است.

نگاهی به ادوار نمایشگاه درب و پنجره

این رویداد با عنوان تجاری«Do-Win Tech» از سال ۸۸ به صورت مداوم برگزار شده است در ادامه به بررسی ادوار اخیر نمایشگاه بین المللی درب و پنحره می پردازیم.

پنجمین دوره این نمایشگاه از 29 دی تا 2 بهمن ماه سال 1392 با حضور فعالان این صنعت در  محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

ششمین دوره نمایشگاه  در بهمن ماه سال 1393 با مشارکت 470 شرکت جمهوری اسلامی ایران و شرکت هایی از کشورهای ترکیه، چین، اسپانیا، هنگ کنگ، ایتالیا، امارات، آلمان و تایوان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

هفتمین در بهمن 1394 با حضور  ۳۸۶ شرکت داخلی و ۵۷ شرکت خارجی از کشورهایی نظیر ترکیه، آلمان، ایتالیا، بلغارستان، چین، اسپانیا و امارات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد در این دوره گروه‌های کالایی مختلف و مرتبط با این صنعت از انواع در و پنجره ساختمانی، صنعتی، بیمارستانی، مدارس، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگی و فروشگاهی را در ترکیب‌های مختلف آهنی، آلومینیومی، لمینت، فایبرگلاس، فرفوژه، استیل برنز، سه‌لایی، پروفیل، تمام شیشه و ضدآب، ضدسرقت، ضدآتش، ضدصدا، دوجداره، دکوراتیو و کرکره‌ای در قالب غرفه‌های جداگانه مشارکت کردند.

هشتمین دوره نمایشگاه در بهمن ماه سال 1395 با 352 شرکت داخلی و 63 شرکت خارجی از کشورهای  ترکیه، چین، آلمان، بلغارستان، ایتالیا، بلاروس، اسپانیا، لهستان، اسلوونی و بلژیک در فضایی بالغ بر42 هزار متر مربع در 13 سالن نمایشگاهی و در پنج گروه اصلی؛ گروه پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

نهمین دوره نمایشگاه در بهمن ماه سال 1396 با حضور  356 شرکت داخلی و 54 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه،‌ چین، آلمان، بلغارستان، ایتالیا، امارات متحده عربی و اسپانیا در فضایی به وسعت 43 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی تهران برگزار شد.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته به صورت تفکیک شده و در سالن‌های مجزا برگزار شد که شامل‌های گروه‌های پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات و گروه درب و پنجره آلومینیومی یراق آلات، شیشه پنجره، توری پنجره و سایر حوزه‌های مرتبط می شدند.

دهمین دوره در بهمن ماه سال 97 با حضور بيش از 285 شركت داخلي و خارجي از 6 كشور در فضايي بیش از 30 هزار متر مربع در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار شد.

این نمایشگاه در تیر ماه 1398 با شمارکت  بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و آلمان و ۶ هیات تجاری خارجی از کشورهای عمان، قطر، افغانستان، عراق، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان برگزار شد. برگزاری هشت کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، از 12 تیرماه تا 15 تیرماه 1399 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در فضایی به وسعت 21 هزار متر مربع با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا برگزار شد.

شرکت های شاخص

مطالب پیشنهادی

انتشار دهید